Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
BRP specialist, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-05-02 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 9-5-2016
Voltooiing opdracht: 9-8-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €65 per uur
Vakgebied: Burger- & Publiekszaken
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 2
Type: Openbaar 

 



Opdrachtomschrijving
Door de komst van een AZC is er binnen het team BRP van de gemeente behoefte aan tijdelijke ondersteuning.
De werkzaamheden zullen voornamelijk bestaan uit het zorgvuldig opbouwen van het dossier ten behoeve van de 1e inschrijving en het  aanleggen van de persoonslijsten in de Basisregistratie Personen.
Dit betekent dat de buitenlandse brondocumenten op echtheid zullen moeten worden beoordeeld, internationaal privaatrecht moet worden toegepast en verklaring onder ede zullen moeten worden afgenomen.
Daarnaast kun je ingezet worden om back-office taken binnen het vakgebied burgerzaken mee op te pakken. Denk hierbij aan correctieverzoeken, adresonderzoeken, naturalisatie en burgerlijke stand.


Kandidaatomschrijving

-Aantoonbare ervaring als BRP specialist waarbij de nadruk ligt op dossiervorming ten behoeve van de eerste inschrijving en het aanleggen van persoonslijsten in de Cipers applicatie

-Ruime kennis van de wet BRP, personen en familierecht en internationaal privaatrecht

-Moet in staat zijn om actualiseringen en correcties door te voeren op persoonslijsten

-In staat zijn om fouten te herkennen en op te sporen op PL-en

-Beoordelen van buitenlandse brondocumenten met daaraan gerelateerd toepassing van IPR

-Goede beheersing van de Engelse taal

-HBO werk en denkniveau op het brede gebied van burgerzaken

-Diploma/certificaat vakopleiding GBA (BRP)-specialist

-Aantoonbaar recente ervaring met bovenstaande taken vanuit een zelfstandige rol.

-Competenties; klantgericht,  communicatief sterk, resultaatgericht, samenwerken, omgevingsbewust, overtuigingskracht, zelfstandig. 



Toelichting op rooster

32-36 uur


Eisen
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring, in de afgelopen 5 jaar, als BRP-specialist of Senior medewerker Burgerzaken. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring met de uitvoering van de wet BRP, personen- en familierecht en internationaal privaatrecht.


Gevraagde documenten

aanleveren na gunning

-Kopie ID-bewijs

-Bewijs inschrijving KvK niet ouder dan 6 maanden (indien ZZP-er)


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:20 %


Verificatiegesprekken

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %

Automatiseringskennis
Op CV aantoonbaar werkervaring met het gebruik van de applicatie Cipers/IZRM (Pink Roccade)
Weging:15 %


Opleiding/Certificering
Op CV aantoonbare (bij)scholing op het gebied van Burgerzaken en/of BRP. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Weging:15 %


Opleiding
Op CV aantoonbaar de opleiding BABZ afgerond.
Weging:10 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht