Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
011241
 
Opdracht
Inkoop- en Contractmanager, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-05-04 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop, Juridisch
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
16-05-2016
30-09-2016
8
36
2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


Bedrijfsinformatie

De dienst Welzijn van de gemeente is voor de sector Strategie & Bedrijfsvoering Welzijn op zoek naar een Inkoop- en Contractmanager tot oktober 2016.

Werken bij de dienst Welzijn met ongeveer 280 medewerkers betekent aan de slag binnen een dynamisch werkterrein en in een open cultuur. De grote inhoudelijke opgaven op Welzijnsgebied worden binnen de sectoren Sociale Zaken, Jeugd en Onderwijs, Werk en Inkomen, Zorg Hulpverlening en Sport vormgegeven.

De sector Strategie, Bedrijfsvoering en Welzijn (SBW) heeft een ondersteunende rol ten opzichte van de andere sectoren van de dienst en de directie. Naast het basispakket van ondersteuning van de sectoren levert de sector ook flexibele advisering op zowel strategisch, financieel, juridisch, inhoudelijk of organisatorisch niveau.


Functieomschrijving

Als Inkoop- en Contractmanager ben je verantwoordelijk voor het aangaan, opstellen en managen van contracten met leveranciers cq. aanbieders van producten en diensten op het gebied van (maatschappelijke) dienstverlening en het managen van subsidierelaties, gericht op het verkrijgen van zo gunstig mogelijke voorwaarden voor de organisatie (in termen van kosten, kwaliteit en dienstverlening) en optimale leveranciersprestaties. Dit alles vertaald naar de bestaande beleidskaders en/of de gewenste beleidsontwikkelingen van de dienst Welzijn.

Je bent als betrouwbaar aanspreekpunt voor (zorg) aanbieders en sparringpartner voor collega’s goed op de hoogte van de relevante contractuele afspraken. Je participeert in project en/of werkgroepen en levert vanuit je specifieke deskundigheid en talent een bijdrage aan deze projecten, opdrachten, programma’s en/of werkgroepen buiten het eigen team.

Verder ben en blijf je op de hoogte van de veranderingen in de wet- en regelgeving en past dit toe bij offerteaanvragen, aanbestedingen en subsidieaanvragen. 


Functie-eisen

-HBO/WO opleiding Rechten afgerond, bij voorkeur met de module aanbestedingsrecht;

-In het bezit zijn van de opleiding NEVI 1;

-Je hebt relevante en actuele kennis van het werkgebied;

-Je hebt aantoonbare ervaring met het uitvoeren van aanbestedingstrajecten;

-Je hebt geen 9-5 mentaliteit en voelt aan wanneer extra inzet nodig is;

-Je hebt relevante werkervaring in de gemeentelijke financiële omgeving;

-Je beschikt bij voorkeur over kennis en ervaring op één of meer van de gebieden Wmo, Jeugdhulp en Participatie.

 

Persoonlijke kenmerken en competenties

-Je beschikt over een flinke dosis overtuigingskracht en weet daarmee anderen voor je eigen ideeën te winnen;

-Je bent klantgericht, communicatief vaardig en creatief binnen de mogelijkheden;

-Je bent in staat om scherp te onderhandelen met oog voor relatiebehoud;

-Je ziet kansen en handelt er naar;

-Je bent een creatief denker en beschikt over een sterk analytisch vermogen;

-Je kan goed onder tijdsdruk presteren;

-Je bent politiek sensitief;

-Je bent nauwkeurig.


Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Inhoudelijke CV eisen

U voegt een CV van maximaal 4 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Je bent in het bezit van minimaal een HBO diploma
 
Je bent in het bezit van een diploma voor de opleiding NEVI 1
 
Je hebt aantoonbaar relevante en actuele kennis op het gebied van inkoop- en contractmanagement
 
Je hebt aantoonbare ervaring met het uitvoeren van aanbestedingstrajecten


Inhoudelijke CV wensen
40 % Je hebt een HBO/WO opleiding Rechten afgerond, bij voorkeur met de module aanbestedingsrecht
35 % Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring
25 % Je beschikt bij voorkeur over kennis en ervaring op één of meer van de gebieden Wmo, Jeugdhulp en Participatie.


Planning
26-04-2016 00:00
02-05-2016 23:59
03-05-2016 23:59
04-05-2016 23:59
05-05-2016 00:00
13-05-2016 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht