Beschrijving
LET OP: Als je een aanbieding wilt verrichten op deze opdracht moet je reeds gekwalificeerd zijn bij de betreffende opdrachtgever. Je kunt alleen aanbiedingen verrichten op opdrachten die zijn gepubliceerd na jouw registratie- en kwalificatiedatum.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tenderplace op telefoonnummer: 020-5216207
De adviseur zal wisselend werkzaamheden oppakken zowel in de rol van controling (BMO) als financieel management adviseur (FMA). Wij zoeken iemand die voor 36 uur (flexibel) inzetbaar is. Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau in financiële of bedrijfseconomische richting en hebt gedegen kennis van overheidsfinanciën en verslagleggingsvereisten en minimaal 2 jaar werkervaring in soortgelijke functie/werkzaamheden. Om de functie goed uit te kunnen voeren vragen we iemand met de juiste kennis en werkervaring met/van het Microsoft Office pakket (in ieder geval Excel). De focus van deze opdracht ligt op de functie van Financieel Management Adviseur, waarbij je bijdrage aan de opstelling en de kwaliteit van de Planning en Control producten eventueel kan worden gevraagd. De medewerker die wij tijdelijk willen inzetten zal zich met name bezig houden met de "going concern" werkzaamheden en daarin niet direct betrokken zijn met de fusiewerkzaamheden.
Eisen
Onderstaand zijn de eisen aangegeven, indien u hier niet aan kunt voldoen wordt uw aanbieding terzijde gelegd.
1. Uw gegevens die u heeft ingediend bij de aanmelding zijn geldig en actueel.
2. U geeft een uurtarief excl. BTW op. In uw uurtarief zitten al uw kosten, er worden geen andere kosten vergoed.
3. U biedt 1 kandidaat aan.
4. Uit het curriculum vitae blijkt dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar beschikt over:
? HBO+ werk- en denk niveau
? Aan de functie relevante opleiding (minimaal HEAO opleiding)
? Minimaal 2 jaar werkervaring in soortgelijke functie
? Kennis/ervaring MS Office
? Aantoonbare werkervaring met financiëe personele posten en processen
5. U dient een referentie van de gevraagde ervaring toe te voegen met vermelding van contactdetails conform het format. Gevraagde ervaring:
- Minimaal 2 jaar werkervaring in soortgelijke functie
- Aan de functie relevante opleiding, HBO+ niveau
- Kennis/ervaring MS Office
Wensen
- Werkervaring in dezelfde functie binnen de overheid
- Meer dan 2 jaar werkervaring in soortgelijke functie gedurende de afgelopen vijf (5) jaar
Kenmerk kandidaat
De juiste kandidaat beschikt over de volgende kenmerken:
? Sterke communicatieve vaardigheden
? Kunnen schakelen tussen verschillende vraagstukken
? Zelfstandig kan werken met een klantgerichte houding
Statdatum: 29 mei 2013
Einddatum: 1 oktober 2013
Aantal uren per week: 36 uur
Verwachte duur inhuur: 4 maanden
Optie verlenging: 2 keer 2 maanden
|