Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
011535
 
Opdracht
adviseur informatiemanagement, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-05-08 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Riolering grond- en wegenbouw, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
23-05-2016
31-12-2016
32
32
8
8
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


Opdracht omschrijving

Taken
Projecten van informatiemanagement oppakken en initiëren. Hierin kan zowel sprake zijn van een projectleidersrol als ook een adviserende rol, waarbij er een andere projectleider is. Voorbeelden van projecten zijn:

-Bijdrage leveren aan het project: regionale enterprise architectuur

-Per 1 januari 2017 start er een samenwerkingsverband tussen Rheden, Renkum en Arnhem, genaamd IGUO. Hierin worden bedrijfsvoeringstaken overgebracht naar de IGUO. Projectdeelname zal dan zijn de gevolgen voor de informatievoorziening tussen de latende -organisatie en de IGUO.

-Managementinformatie organisatiebreed, beleid opstellen, plan van aanpak maken en verder in gang zetten in pilot vorm.

-Vervanging telefooncentrale en verbeteren bereikbaarheid. Implementatieplan opstellen samen met diverse stakeholders (KCC, facilitair, gebruikersorganisatie) zorgdragen dat het plan ook uitgevoerd wordt.

Uitvoeren van kortlopende adviestrajecten bij afdelingen van de gemeente op het gebied van informatievoorziening.

Opstellen nieuw informatiebeleidsplan: Opstellen van het informatiebeleidsplan in samenwerking met de informatiemanager

Zorgdragen voor de implementatie en uitvoering van het informatiebeleidsplan

De verdeling tussen projecten doen en beleid opstellen is 70-30.




Aantoonbare en recente ervaring van minimaal 5 jaar  in een soortgelijke functie in  gemeentelijke organisatie op het gebied van informatiemanagement

Relevante HBO opleiding bijvoorbeeld  informatiemanagement

Aantoonbaar werkzaam geweest op het snijvlak van  beleid en (project) uitvoering

Aantoonbare recente ervaring in het leiden of coördineren implementatie van informatiesystemen binnen de overheid

Aantoonbare en recente kennis op het gebied van overheidsbrede ontwikkelingen op het gebied van gemeentelijke informatievoorziening waaronder digitale agenda 2020.

Aantoonbare recente ervaring met zaakgericht werken

In staat om informatie analyses te maken




Tarief
Maximaal: € 75,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

afgeronde relevante HBO opleiding met diploma
 
Aantoonbare en recente ervaring van minimaal 5 jaar in een soortgelijke functie in gemeentelijke organisatie op het gebied van informatiemanagement
 
Aantoonbare recente ervaring in het leiden of coördineren van de implementatie van informatiesystemen binnen de overheid
 
Aantoonbare recente ervaring met zaakgericht werken


Inhoudelijke CV wensen
30 % in staat zijn om informatie analyses te maken
30 % Aantoonbare recente ervaring in het leiden of coördineren van de implementatie van informatiesystemen binnen een gemeente
40 % Aantoonbaar werkzaam geweest op het snijvlak van beleid en (project) uitvoering


Planning
28-04-2016 00:00
03-05-2016 23:59
04-05-2016 23:59
08-05-2016 23:59
09-05-2016 00:00
01-06-2016 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht