Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker Uitkeringsadministratie, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-05-09 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 16-5-2016
Voltooiing opdracht: 19-8-2016
Optie verlenging: 6 x 2 maanden
Prijsstelling: €0 - €45 per uur
Vakgebied: Administratief/secretarieel
Uren: 36 per week
Aantal FTE:
Type: Openbaar 




Opdrachtomschrijving

 
De functie
Voor de gezamenlijke uitkeringsadministratie van de gemeenten zoeken wij per direct een financieel-administratief medewerker. In deze functie verzorg je de administratie voor de PW, IOAW en WMO voor de drie gemeenten. Je werkt vanuit het gemeentehuis.
 

De werkzaamheden
Als medewerker uitkeringsadministratie:  
-verwerk je inkomstenopgaven, wijzigingen en IB-signalen;
-zorg je voor het berekenen, invoeren  en betaalbaar stellen van uitkeringen;
-registreer je aangeleverde gegevens en controleer je deze op volledigheid;
-informeer en adviseer je klanten en onze klantmanagers over financiële zaken;
-voer je gegevens in in Civision Samenlevingszaken;
-voer je de debiteurenadministratie uit (beheer openstaande vorderingen, bewaken debiteuren);
-voer je de WMO-administratie uit en
-verwerk je de beslaglegging door derden in de administratie.



Kandidaatomschrijving
De functie-eisen
Als medewerker uitkeringsadministratie beschik je over:
-minimaal MBO werk- en denkniveau;
-minimaal 1 jaar werkervaring als medewerker uitkeringsadministratie;
-kennis van relevante wet- en regelgeving;
-kennis van financieel-administratieve procedures en richtlijnen voor de PW en IOAW;
-cijfermatig inzicht en
-vaardigheid in het registreren, muteren en controleren van financiële gegevens
-Kennis en ervaring van Civision Samenlevingszaken is een pré. 


Competenties:
-goede communicatieve vaardigheden;
-nauwkeurig;
-stressbestendig;
-dienstverlenende en ondersteunende werkhouding;
-zelfstandig en in teamverband kunnen werken.


Toelichting op rooster
32- 36 uur per week.



Eisen

Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar, als medewerker uitkeringsadministratie binnen een gemeente.


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-Motivatiebrief ( maximaal 1 A4)


aanleveren na gunning

-Kopie ID/ paspoort (indien ZZP-er)

-VAR verklaring/ Modelovereenkomst (indien ZZP'er)


Gunningscriteria

Weging prijsdeel:10 %


Verificatiegesprekken
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %


Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar, als medewerker uitkeringsadministratie binnen een gemeente.

-2 t/m 3 jaar werkervaring (10 %)

-4 t/m 5 jaar werkervaring (15 %)

-6 jaar of meer werkervaring (20 %)

Weging: 20 %


Kennis wetgeving
Op CV aantoonbare werkervaring en/ of kennis van de PW én IOAW én WMO.
Weging:15 %


Werkervaring civision Samenlevingszaken
Op CV aantoonbare werkervaring met Civision Samenlevingszaken.
Weging:5 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht