Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ18136
 
Opdracht
Directiesecretaresse, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-05-09 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 16-5-2016
Einddatum 31-12-2016
Optie tot verlenging ja
24
Aantal posities 1
Aanvraag reden Project
Aanvraagreden opmerkingen het betreft een staffunctie (valt rechtstreeks onder gemeentesecretaris/algemeen directeur)

 

Wij zoeken een collega die van aanpakken weet, flexibel is en beschikt over een sterke drive. Veel werkzaamheden zijn gebonden aan deadlines en eisen een hoge mate van nauwkeurigheid.
 
In een afwisselende en veelzijdige werkomgeving draag je de zorg voor de secretariële en procesmatige ondersteuning van de gemeentesecretaris/algemeen directeur. Deze is tevens projectleider gemeentelijke herindeling.
 
Verder verzorg je in afstemming met de bestuurssecretaresse secretariële en procesmatige ondersteuning ten behoeve van burgemeester en wethouders.
In deze functie werk je bij een gemeente met veel ambitie en in een dynamische werkomgeving waar geen enkele dag zal vervelen. Je werk is afwisselend, vergt een flexibele werkinstelling en het vermogen accuraat, efficiënt en stressbestendig te werken.
 
Taakomschrijving
  •Je vormt de spin in het web en bent het eerste aanspreekpunt ten behoeve van de gemeente secretaris/algemeen directeur.
•Je verzorgt de projectondersteuning voor het herindelingstraject.
•Je organiseert intern/externe afspraken, vergaderingen, activiteiten en meetings.
•Je beheert de agenda en verzorgt de planning van dag tot dag.
•Je maakt presentaties en concipieert brieven.
•Je onderhoudt contact binnen de gemaakte afspraken en bewaakt actiepunten.
•Je ondersteunt zowel telefonisch als bij gesprekken of vergaderingen.
 
Profiel
  •Je hebt een afgeronde relevante MBO+/HBO opleiding.
•Je hebt ruime kennis van en vaardigheid in het verrichten van administratief secretariële/ondersteunende werkzaamheden.
•Je hebt ervaring met het ondersteunen van bestuurlijke herindelingstrajecten.
•Je bent goed op de hoogte van een organisatiestructuur binnen een gemeente, haar interne beleid, regels en procedures en hebt hiermee minimaal 3 – 5 jaar ervaring.
•Je hebt gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen en beschikt over het vermogen om te opereren in een complexe omgeving.
•Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.
•Je bent stressbestendig.
•Je beschikt over een grote mate van zelfstandigheid maar je bent ook een teamspeler.
•Je bent proactief, accuraat en beschikt over een positieve instelling.
•Je bent praktisch, flexibel en het is je toevertrouwd om te gaan met vertrouwelijke informatie.
 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht