Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
011715
 
Opdracht
Medewerker Uitkeringsadministratie PW, 16 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-05-17 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
23-05-2016
01-11-2016
16
0
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Opdracht omschrijving

Medewerker Uitkeringsadministratie PW

Het betreft een parttime (16 uren) functie van ongeveer 5 maanden vanaf 23 mei 2016 tot 1 november 2016 bij de Backoffice WIZ van de gemeente Ooststellingwerf. De werkdagen zullen in overleg worden vastgesteld.

 

Wij zijn op zoek naar iemand die mee kan helpen om de uitkeringen ingevolge de Participatiewet en Bijzondere Bijstand van onze klanten in Oost- en Weststellingwerf te (her)berekenen en uit te betalen.  Wij zoeken daarom een allrounder die flexibel ingesteld is. De specifieke vakinhoudelijke invulling van je werkzaamheden zal in onderling overleg met de teamleider en de directe collega’s gaan plaatsvinden.

 

Wat ga je doen op hoofdlijnen

-Je bent verantwoordelijk voor het invoeren en muteren van cliëntgegevens in het geautomatiseerd bestand (Civision samenlevingszaken) en draagt zorg voor een adequate cliënt-, en financiële administratie.

-Je verstrekt inlichtingen over de administratie.

-Je bent verantwoordelijk voor het tijdig uitbetalen van (uitkeringen) en voorzieningen.

-Je bent verantwoordelijk voor het juist verwerken van de financiële aspecten van de beschikkingen.

-Je levert en/of genereert managementgegevens uit het eigen systeem.

-Je voert specifieke controles op facturen, verstrekkingen en managementgegevens van derden.

-Je houdt op secure wijze rekening met de richtlijnen van het ministerie en de interne richtlijnen met betrekking tot rechtmatigheid.

-Je bent gemandateerd om in situaties zelfstandig te beslissen.

-Je assisteert zo nodig bij alle binnen het cluster voorkomende werkzaamheden.

 

Specifieke taken en eisen t.a.v. PW

-Je hebt een gedegen up-to-date kennis van de rechtmatigheidsaspecten binnen de PW

-Je haalt via het inlichtingenbureau gegevens binnen en handelt het af.

-Je stelt het recht op de hoogte van de heffingskortingen vast.

-Je verzorgt de aanslagen ten behoeve van de belastingdienst.

-Je ondersteunt en vervangt collega’s bij afwezigheid.

-Je maakt herberekeningen om het recht op een uitkering achteraf goed vast te stellen.


Specifiek t.a.v. ICT-kennis

-Je hebt een zeer goede, gedegen, up-to-date kennis van Civision Samenlevingszaken.

-Je hebt een zeer goede kennis van Excel


Tarief
Minimaal: € 38,00
Maximaal: € 42,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Gedegen en up-to-date kennis van de rechtmatigheid binnen de Participatiewet
 
Gedegen en up-to-date kennis van Civision Samenlevingszaken (Werk en Inkomen)


Inhoudelijke CV wensen
40 % MBO+
40 % minimaal 4 jaren uitkeringsadministratieve ervaring
20 % Kennis van Excell


Planning
11-05-2016 00:00
13-05-2016 23:59
17-05-2016 23:59
17-05-2016 23:59
19-05-2016 00:00
20-05-2016 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht