Als medewerker Frontoffice Burgerzaken behandel je de aanvraag van o.a. persoonsdocumenten, uittreksels en verklaringen, verzorg je de informatievoorziening, verzamel en muteer je persoonsgegevens in de Basisregistratie Personen, handel je verhuizingen en eenvoudige producten met betrekking tot de burgerlijke stand af. Daarnaast voer je eventuele bijkomende werkzaamheden voor het cluster Burgerzaken uit. Op maandag werkt het team tijdens de avondopenstelling tot 19.30 uur en op zaterdag zijn we ook geopend van 8:30 uur – 12:00 uur. Er wordt gewerkt met een 4-wekelijks terugkerend flexibel rooster. Dit betekent dat er flexibiliteit verwacht wordt in de beschikbare dagen. Tijdens de vakantieperiode kan het aantal uren per week toenemen.
Competenties
-Klantvriendelijk
-Representatief
-Flexibel
-Goed met Word en Outlook
-Ervaring met burgerzaken applicatie Key2Burgerzaken (Centric)
Eisen
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 5 jaar, tenminste 18 maanden werkervaring als medewerker frontoffice burgerzaken. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 2 jaar werkervaring met de Burgerzaken applicatie Key2Burgerzaken. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning
-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)