Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Servicedesk medewerker, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-06-06 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 13-6-2016
Voltooiing opdracht: 30-9-2016
Optie verlenging: 3 x 1 maanden
Prijsstelling: maximaal €40
Vakgebied: Automatisering/ICT
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 0,89 - 1
Type: Openbaar


Kandidaatomschrijving

-Je hebt ervaring met het werken op een servicedesk en oplossen van 1e lijns meldingen ICT.

-Je hebt ervaring met facilitaire werkzaamheden op het gebied van audiovisuele middelen en printers

-Je hebt een afgeronde MBO opleiding ICT niveau 4

-Je hebt relevante en aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van werkzaamheden zoals beschreven bij de hoofdtaken.

-Ervaring met systemen TopDesk, Active Directory en RES one workspace is een pré

-Je bent professioneel, representatief, klantvriendelijk, stressbestendig, resultaatgericht, enthousiast en een echte doorzetter

-Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en op schrift



Toelichting op rooster
Gemiddeld 32-36 uur per week 11 juli 2016 tm 19 augustus is 36 uur beschikbaarheid vereist Kandidaat moet om 8:00 kunnen starten Kandidaat moet zaterdagen en avonden beschikbaar zijn


Eisen

Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding ICT niveau 4.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar, op een servicedesk ICT.

Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
-Kopie diploma

-Motivatiebrief ( maximaal 1 A4)


aanleveren na gunning

-Kopie ID/paspoort (indien ZZP-er)

-VAR verklaring/ Modelovereenkomst (indien ZZP'er)


Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 35 %


Verificatiegesprekken
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %



Werkervaring facilitair
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar met facilitaire werkzaamheden (bode werkzaamheden)
Weging:10 %


Meerjarige werkervaring

Op CV aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar, op een servicedesk ICT.
3 t/m 4 jaar werkervaring (5 %)

5 jaar of meer werkervaring (10 %)

Weging:10 %


Automatiseringskennis
Op CV aantoonbare werkervaring met TopDesk en/ of Active Directory en/ of RES one workspace.
Weging:5 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht