-Je hebt ervaring met het werken op een servicedesk en oplossen van 1e lijns meldingen ICT.
-Je hebt ervaring met facilitaire werkzaamheden op het gebied van audiovisuele middelen en printers
-Je hebt een afgeronde MBO opleiding ICT niveau 4
-Je hebt relevante en aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van werkzaamheden zoals beschreven bij de hoofdtaken.
-Ervaring met systemen TopDesk, Active Directory en RES one workspace is een pré
-Je bent professioneel, representatief, klantvriendelijk, stressbestendig, resultaatgericht, enthousiast en een echte doorzetter
-Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en op schrift
Toelichting op rooster
Gemiddeld 32-36 uur per week 11 juli 2016 tm 19 augustus is 36 uur beschikbaarheid vereist Kandidaat moet om 8:00 kunnen starten Kandidaat moet zaterdagen en avonden beschikbaar zijn
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding ICT niveau 4.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar, op een servicedesk ICT.
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
-Kopie diploma