Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Functioneel Applicatiebeheerder, 35 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-06-13 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-7-2016
Voltooiing opdracht: 31-12-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €60 per uur
Vakgebied: Automatisering/ICT
Uren: 35 per week
Aantal FTE: 1
Type: Openbaar 

 

Kandidaatomschrijving

Taken:
• Beantwoordt tweedelijns vragen m.b.t. de inrichting en werking van de applicatie;
• Handelt wijzigingsverzoeken af;
• Is mede verantwoordelijk voor het vastleggen van de functionele specificaties van het digitale proces in een functioneel ontwerp (Specificatiebeheer);
• Is mede verantwoordelijk voor het duidelijk en helder documenteren van handleidingen, oplossingen van issues.
• Ondersteunt de gebruikers in het juiste gebruik van de applicatie;
• Voert acceptatietests uit;
• Bewaakt de voortgang van de afhandeling van een incident, probleem of wijziging;
• Registreert, autoriseert en verwijdert gebruikers.


Eisen:
• Kennis van en ervaring in het werken met ITIL/BiSL-processen (met name Incidentbeheer, Probleembeheer, Wijzigingsbeheer en gebruikersondersteuning);
• Kennis van TOPdesk (of een vergelijkbare incidentmanagementtool);
• Inzicht, kennis en creativiteit om issues op te lossen;
• Ervaring in een soortgelijke functie is een pré;
• Kennis van het Zaaksysteem CRM en/of het samenwerkingsplatform SharePoint is een pré.

Competenties
• Analytisch
• Stressbestendigheid
• Zelfsturing
• Luisteren
• Anticiperen
• Aanpassingsvermogen
• Communicatief vaardig
• Discipline
 

Eisen

Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met ITIL/BiSL-processen.


Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO-opleiding.


Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-Bewijs inschrijving KVK niet ouder dan 6 maanden (indien ZZP-er)


Gunningscriteria

Weging prijsdeel:20 %


Verificatiegesprekken

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:41 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring opgedaan als Functioneel- en/of Applicatiebeheerder:

0 jaar (1 %)

1-2 jaar (5 %)

3-4 jaar (10 %)

meer dan 4 jaar (15 %)

Weging:15 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare ervaring met het werken met TOPdesk of een vergelijkbare incidentmanagementtool.
Weging:12 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met het Zaaksysteem CRM en/of het samenwerkingsplatform SharePoint.
Weging:12 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht