Wij zijn op zoek naar iemand die snel en adequaat een analyse/situatieschets kan maken van het Klant Contact Centrum (KCC).
Het KCC: 18 FTE, exclusief externe inhuur. Onder het KCC vallen de ontvangstreceptie, telefoon (algemene nummer van de gemeente), balies (burgerzaken) en
Graag willen wij een situatieschets van waar we nu staan met ons Klant Contact Centrum om zo te kunnen professionaliseren.
Inhoudelijk wordt e.e.a. toegelicht tijdens het sollicitatiegesprek.
Belangrijk is dat de kandidaat uit het werkveld komt en ervaring heeft met het professionaliseren van een KCC.
Na de QuickScan wordt een situatieschets opgeleverd met daaraan verbonden de conclusie(s) en aanbevelingen, voor het directe vervolg van de professionalisering.
Degene die de QuickScan gaat uitvoeren, heeft affiniteit met- en kennis van de overheid.
HBO werk- en denkniveau is een vereiste.
Competenties:
Daadkrachtig
Flexibel
Analytisch vermogen
Objectief
Verbanden kunnen leggen
Communicatief vaardig
|