Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-7-2016 |
Einddatum |
30-9-2016 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
2 |
Aanvraag reden |
Piekwerkzaamheden |
Aanvraagreden opmerkingen |
Let op:
het betreft 2 posities, 1 daarvan voor 36 uur per week (1 fte), de andere voor 24 uur per week (0,67 fte) |
De functie
Binnen het klantmanagement voer je de regie over je klanten ten aanzien van inkomen en zorg, je voert zelfstandig relatiebeheer van klanten met zwaardere en/of meervoudige problematiek uit. Je beheert een caseload. Je bent belast met de behandeling van aanvragen, heronderzoeken, invoeren van mutaties en beëindigingen. Je stuurt mede op de economische zelfstandigheid, zelfredzaamheid en maatschappelijke participatie van cliënten. Op een actieve manier informeer je klanten op bestaande (voorliggende) voorzieningen en draag je zorg voor een effectieve en rechtmatige verstrekking van uitkeringen. Dit alles binnen de dienstverlening zoals wij die voor ogen hebben. Naast dit alles vervul je een signaalfunctie in het kader van fraudebestrijding.
Wat vragen wij van je:
- Voor deze functie zoeken wij kandidaten op HBO werk- en denkniveau. Je bent bekend met het werkveld en de doelgroepen van het Werkplein en je beschikt over de nodige wetstechnische kennis.
-Als klantmanager ben je klant- en vraaggericht, je ziet het als een uitdaging om al luisterend naar je cliënten je doel te bereiken. In je dagelijkse contacten kun je je goed inleven in cliënten en beschik je over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
Competenties
- Overtuigingskracht
- Resultaatgericht
- Onderhandelen
- Vertrouwensrelatie ontwikkelen
- Behoefte detecteren en doorvragen
- Communicatief vaardig
|