Beschrijving
Startdatum |
4 juli 2016 |
Einddatum |
30 september 2016 |
Min. uurtarief |
€ 0,00 |
Max. uurtarief |
€ 80,00 |
Uren per week |
16 |
Uren per dag |
8 |
Optie tot verlenging |
1 keer, 3 maanden |
De opdrachtomschrijving
De uitdaging van de functie van allround marketingcommunicatieadviseur bij ‘Netwerk Acute Zorg’ ligt in het onderzoeken, inventariseren, in kaart brengen van communicatiebehoeften met als uiteindelijk resultaat een advies en de eventuele uitvoering van het door jouw opgestelde communicatieplan. Je zorgt dat jouw plan past binnen de ambities van het ‘Netwerk Acute Zorg’.
-Je onderzoekt en inventariseert wat de organisatie nodig heeft op communicatiegebied;
- Als adviseur beweeg je gemakkelijk in een grote complexe organisatie en weet je precies waar je je informatie vandaan moet halen;
-Je bent een drijvende kracht in de communicatieverbetering van de organisatie;
-Je adviseert over de mogelijkheden voor het opzetten van een breed scala aan (extern gerichte) marketingcommunicatietrajecten en - middelen;
-Je weet wat er speelt in de omgeving en je speelt in op ontwikkelingen;
-Je schrijft en redigeert mee aan de uiteenlopende on- en offline middelen.
De kandidaatomschrijving
-Jij hebt een HBO/WO opleiding op het gebied van communicatie/marketing aangevuld met relevante cursussen op het gebied van marketingcommunicatie;
-Je hebt 5-8 jaar werkervaring in vergelijkbare marketingcommunicatiefunctie(s) binnen een grote complexe organisatie, bij voorkeur binnen een organisatie in verandering/in de zorg;
-Je hebt aantoonbare ervaring in marketingcommunicatievraagstukken, projectmatig werken, doelgericht schrijven en redactionele vaardigheden;
-Je hebt affiniteit met de zorgsector;
-Je hebt commerciële vaardigheden; je bent echt een netwerk (partn)er;
-Je beheert de huisstijl en zorgt voor een creatieve vertaling ervan in bestaande en nieuwe middelen;
-Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
Daarnaast beschik je over de volgende persoonlijkheidskenmerken en competenties:
-Je bent een netwerkgerichte spin in het web, in staat om vele projecten tegelijkertijd te managen met een stevige can do mentaliteit;
-Je bent pragmatisch, creatief en innovatief en kunt snel schakelen tussen denken en doen;
-Je bent een sterke teamspeler met een flexibele werkhouding en mentaliteit, sterk organisatiesensitief en hebt gevoel voor politieke verhoudingen;
-Je bent bevlogen, ambitieus, proactief en in het bezit van een vlotte pen;
-Je hebt een gezonde dosis lef en vindingrijkheid en weet om te gaan met een veeleisende omgeving.
De planning
Datum publicatie |
8 juni 2016 |
Sluiting vragen |
13 juni 2016 |
Beantwoording vragen |
15 juni 2016 |
Sluiting opdracht |
21 juni 2016 |
Gesprekken |
29 juni 2016 |
Terugkoppeling |
7 juli 2016 |
Eisen
-HBO/WO opleiding marketing/communicatie
-5-8 relevante werkervaring in een grote/complexe organisatie
-Projectmanagement in marketing/communicatie
-Aantoonbare ervaring in doelgericht schrijven en redactionele vaardigheden
Gunningscriteria
-HBO/WO
|
5% |
-Marketing of Communicatieopleiding
|
10% |
-Marketingcommunicatie opleiding
|
10% |
-Opzetten van (extern gerichte) marketingcommunicatietrajecten
|
10% |
-Redigeren van on- en offline middelen
|
5% |
-Communicatieverbetering
|
10% |
-Marketingcommunicatieadviseur
|
20% |
-Organisatieverandering in de zorg
|
10% |
-Beheren van huisstijl en de creatieve vertaling ervan
|
5% |
-Schrijven van een marketingcommunicatieplan
|
10% |
-Advisering over inzet van marketingcommunicatie
|
5% |
|