Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
15-5-2016 |
Einddatum |
15-5-2018 |
Optie tot verlenging |
ja, maximaal 4 x 1 jaar, uiterlijk tot en met 15-5 2022. |
|
22 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Aanvraagreden opmerkingen |
Start: z.s.m. |
Het inventariseren van vastgoed, grondverwerving en functieverplaatsing is nodig om de uitvoering van de nieuw te bouwen sluis tijdig te kunnen starten. Hiertoe wordt gekeken welke gronden nodig zijn voor de uitvoering van het project en in hoeverre verwerving en verplaatsing nodig is voor Rijkswaterstaat als netwerkbeheerder.
De adviseur wordt binnen het omgevingsteam belast met en betrokken bij contacten en onderhandelingen met de externe partijen omtrent verplaatsing van functies. Uw taak bestaat uit het zorgvuldige vormgeven van opdrachten in nauwe samenwerking met betrokken perceeleigenaren ten aanzien van bodemkwaliteit en milieukundige aspecten.
Als adviseur bent u verantwoordelijk voor het afstemmen met Rijkswaterstaat, aanwezig bij gesprekken met de huidige eigenaren. Daarnaast bestaat uw taak uit het inventariseren, toetsen en (laten) vaststellen van de effecten van het ontwerp op het gehele systeem m.b.t. de bodemkwaliteit
- Aantoonbare ervaring als adviseur functieverplaatsing en bodemkwaliteit:minimaal 5 jaar;
- HBO opgeleid, bij voorkeur met een milieukundige achtergrond;
- Brede ervaring met de uitvoering van complexe infrastructurele projecten (> 100 mio. EURO);
- Ervaring met risico gestuurd denken en toetsen;
- bij voorkeur kennis en ervaring met een grensoverschrijdende context;
- Kennis van voor deze functie relevante wet- en regelgeving, (beleids)kaders en de RWS-standaarden.
|