Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
725
 
Opdracht
Financieel/administratief medewerker Jeugd, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-06-20 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

725

Aanvang

z.s.m.

Duur

tot 31 december 2016

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Utrecht

Uren per week

36

Verloopt op

20-06-2016 09:00



Algemene taakomschrijving 
 De Financieel/administratief medewerker:
1.verwerkt gegevens in het geautomatiseerde systeem;
2.verwerkt besluiten en de daarbij behorende mutaties Jeugdzorg;
3.controleert betalingen van Jeugdzorg declaraties en facturen en handelt deze af;
4.controleert signaleringslijsten, voert afloopcontroles uit en zorgt voor aansluiting met de boekhouding;
5.ondersteunt financieel administratief de kwartaalrapportages en jaarrapportages;
6.voert de beschikkingen en zorgtoewijzingen jeugdzorg in in systemen;
7.controleert informatie op volledigheid en juistheid;
8.verwerkt de boeking van voorschotten en terugvorderingen;
9.verricht de interne controlewerkzaamheden op systeeminvoer;
10.controleert werkzaamheden middels collegiale toetsing;
11.voert bijzondere boekhoudkundige, administratieve en financiële berekeningen uit, zoals verantwoording van de PGB’s en het vastleggen van budgetplafonds.
 

Afhankelijk van de kennis, ervaring en het vermogen om bepaalde taken snel aan te leren wordt de uiteindelijke inzet bepaald.
 


Profiel
 Wij zoeken kandidaten die flexibel zijn en een uitdaging niet uit de weg gaan. Wij zoeken toegankelijke medewerkers die graag met mensen samenwerken aan een klus die geklaard moet worden. Die meedenken over beter en slimmer werken. Ook verwachten we dat je een open houding hebt naar een taakveld dat sterk in ontwikkeling is en naar nieuwe wegen zoekt om tot goede uitvoering van de zorg te komen. Je houdt ook van improviseren in een dynamische omgeving en bent creatief als het gaat om het vinden van oplossingen bij onverwachte problemen.
 

Knock-out criterium
•Kandidaten moeten voor minimaal 24 uur per week beschikbaar zijn.
•Gezien de aard van deze functie kan de opdracht niet door zzp-ers worden uitgevoerd.
 

Gunningscriteria (weging)
1.Afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau (20%)
2.Minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als Financieel/administratief medewerker (25%)
3.Minimaal 32 uur per week beschikbaar (10%)
4.Volledige beschikbaarheid in de maanden juli en augustus 2016 (20%)
5.Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (25%)
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De kandidaten (maximaal 10) met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
 
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek.
 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht