Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ03056
 
Opdracht
Klantmanager rechtmatigheid
 
Sluitingsdatum
2013-05-31 12:14
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Algemeen:

Werken binnen de afdeling Maatschappelijke Dienstverlening betekent dat je je bewust bent van het belang van een goede relatie met de klant. Gestreefd wordt om klanten op een volwassen wijze met respect en vertrouwen te behandelen, waarbij de klant zelf verantwoordelijk is voor zijn/haar handelen.

De afdeling Maatschappelijke Dienstverlening bestaat uit twee clusters, te weten het cluster sociale zaken en het cluster burgerzaken en receptie. Je werkt in een team van 11 klantmanagers, waarvan 6 klantmanagers zorg en inkomen en 5 klantmanagers werk en inkomen. Binnen Sociale Zaken werken in totaal 22 mensen.

 

Wat zijn de taken?

Je werkt samen met en ondersteunend voor de vaste klantmanagers Werk en Inkomen en dus voor het totale klantenbestand bestaande uit uitkeringsgerechtigden op basis van de WWB, IOAW, IOAZ. Ook het geven van voorlichting c.q. instructie aan klanten behoort tot jouw takenpakket. Tot slot verwachten we dat je contacten onderhoudt met externe organisaties/relaties in relatie tot de uitkeringssituatie.

De nadruk zal met name liggen op rechtmatigheidsaspecten van het werk. Te denken valt aan afhandeling aanvragen en (tussentijdse-) heronderzoeken. Die kunnen ook betrekking hebben op het uit te voeren minimabeleid zoals bijzondere bijstand.

 

Waaraan moet je voldoen?

Je hebt een relevante opleiding op HBO-niveau met succes afgerond. Deze opleiding heb je aangevuld met vakgerichte opleidingen/cursussen. Kennis van GWS is een pré. Bij voorkeur heb je enige jaren relevante werkervaring in een vergelijkbare functie opgedaan.

Je hebt een klant- en doelgerichte werkhouding die je weet te combineren met gevoel voor kwaliteit en integriteit. Daarnaast ben je een teamspeler die beschikt over daadkracht en zelfstandigheid om een eigen oordeel te kunnen vormen. Je beschikt over goede diagnostische en analytische vaardigheden om de cliëntsituatie goed in beeld te brengen. Het spreekt voor zich dat je communicatief sterk bent, zowel mondeling als schriftelijk.

Ten slotte. Wij zoeken en waarderen iemand die ook flexibel is, eigen initiatief toont, en van aanpakken weet.

 

Opdracht informatie

 

Startdatum 3-6-2013
Einddatum 31-12-2013
Optie tot verlenging ja
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders
Aanvraag reden opmerkingen De werkdruk bij de klantmanagers werk en inkomen wordt steeds groter. Daarom zoeken we nu tijdelijk een extra klantmanager rechtmatigheid.

 

Aanvraag gunningscriteria

 

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
- afgeronde relevante HBO-opleiding, aangevuld met vakgerichte opleidingen/cursussen Ingeschakeld  
- enkele jaren relevante werkervaring Niet ingeschakeld 8
- kennis van GWS Niet ingeschakeld 8
- goede diagnostische en analytische vaardigheden en communicatief sterk Ingeschakeld  
   

 

 

Uren en werkdagen

36
Werkdagen Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

 

 
Type opdrachtgever
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht