Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Ervaren klantmanager burgerzaken, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-06-29 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 10-7-2016
Voltooiing opdracht: 6-7-2017
Optie verlenging: 4 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €65 per uur
Vakgebied: Burger- & Publiekszaken
Uren: 32 per week
Aantal FTE: 0,9
Type: Openbaar

 


Kandidaatomschrijving
Als klantmanager burgerzaken ben je belast met alle dienstverleningsvragen van burgers die de nodige complexiteit kennen. De gemeente kent veel verschillende nationaliteiten en kent veel eerste inschrijvingen door de aanwezigheid van een groot AZC.

Je hebt rechtstreekse contact met onze inwoners. Je fungeert als vraagbaak voor de medewerkers burgerzaken, draait mee in de roosters van de klantmanagers burgerzaken en rond van kop tot staart de dossiers af.
Voor deze specialistische functie zijn wij op zoek naar een ervaren vakspecialist die alle werkzaamheden van de burgelijke stand kan uitvoeren, brondocumenten kan beoordelen, verklaringen onder ede kan afnemen, complexe mutaties kan doorvoeren en vooral internationaal privaatrecht kan toepassen.

Je hebt een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur in het taakveld burgerzaken.
Je hebt minimaal 3 jaar ervaring op een afdeling burgerzaken.
Je bent bekend met en je hebt ervaring in het werken met de applicatie Key2burgerzaken.
Je hebt kennis van internationaal privaatrecht.

De competenties flexibiliteit, klantgericht, verantwoordelijkheid en lef staan hoog in het vaandel binnen het KCC.
Je bent communicatief vaardig en van nature nauwkeurig en gestructureerd.
Je bent een teamspeler.
Je bent flexibel, analytisch en enthousiast.
Je kunt proces- en planmatig denken en handelen.
Je hebt een dienstverlenende instelling.



Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De sollicitatiegesprekken worden gevoerd op vrijdag 8 juli 2016. Wij verzoeken de aanbieders deze dag vrij te houden. 

Contact over de opdracht en/of de procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Flevoland. Wij verzoeken u dan ook hierover géén contact met de gemeente op te nemen.


Toelichting op rooster
32 uur per week. De dagen worden in overleg bepaald.


Eisen
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als klantmanager burgerzaken opgedaan binnen een gemeente in de afgelopen 6 jaar.
Referentie vereist


Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO-diploma.


Gevraagde documenten


aanleveren bij offerte

-Motivatiebrief (van max. 1 A4)

aanleveren na gunning

-Kopie ID-bewijs

-VAR-Verklaring / Modelovereenkomst (Indien ZZP'er)


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:20 %


Verificatiegesprekken
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:60 %


Opleiding
Op cv aantoonbaar een afgeronde HBO-opleiding met taakvelden op het gebied van burgerzaken.
Weging:10 %


Werkervaring Key2burgerzaken
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring in het werken met Key2burgerzaken opgedaan in de laatste 6 jaar.
Weging:5 %


Werkervaring internationaal Privaatrecht
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar (werk)ervaring op het gebied van internationaal privaatrecht opgedaan in de laatste 6 jaar.
Weging:5 %

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht