Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ23617
 
Opdracht
Projectleider, 16 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-06-26 23:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 1-7-2016
Einddatum 30-6-2017
Optie tot verlenging ja, maximaal 2 x 6 maanden
16
Aantal posities 1
Aanvraag reden Project

 

Opdrachtomschrijving

Je bent verantwoordelijk voor het projectmanagement gedurende de voorbereidings-, aanbestedings- en/of realisatiefase van 1 of meerdere vastgoedprojecten.

Als projectleider geef je leiding aan  multidisciplinair ingerichte teams van professionals (zowel interne collega’s als extern ingehuurde specialisten) en realiseer je samen met hen diverse projecten in het kader van nieuwbouw, renovatie en/of instandhouding. Daarbij ligt het accent van de werkzaamheden niet op functionele aansturing, maar op de inhoudelijke coördinatie. Daarnaast maakt de voorbereiding, aanbesteding en realisatie deel uit van je takenpakket. Over de voortgang en de resultaten van de aan jouw portefeuille behorende projecten leg je periodiek verantwoording af aan de integraal projectverantwoordelijk functionaris van het Rijksvastgoedbedrijf. De integraal projectverantwoordelijk functionaris valt onder verantwoordelijkheid van het sectiehoofd.

Je voert, in overleg met de integraal projectverantwoordelijke, zelfstandig overleg met de behoeftesteller/budgethouder, gebruikers, de gebouweigenaar en overige stakeholders. Tevens initieer en bewaak je de marktbenadering (aanbesteding). Je wordt hierbij ondersteund door collega’s van de afdeling Inkoop. Na realisatie van het project draag je het project over aan de beheersorganisatie. De projecten worden door heel Nederland uitgevoerd.

 

Nr

Eis

1

Beschikt minimaal over een afgeronde Bachelor of HBO-opleiding.

 

2

Beschikt over minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van projectmanagement voor een publieke opdrachtgever, waarbij aantoonbaar sprake is van de volgende aspecten:

·        Utiliteitsbouw ,waaronder ten minste een datacentrum;

·        Projectmanagement van projecten, in het bijzonder nazorg en afhandelen van claims op mogelijke bouwfouten;

·        Alle projectfasen van initiatieffase tot en met de oplevering van de realisatiefase van projecten in het kader van nieuwbouw, renovatie en/of instandhouding;

·        Kennis hebben van de Aanbestedingswet 2012 of het ARW 2012 en het toepassen daarvan in een aanbesteding;

·        Toepassen van risicomanagement;

·        Beveiligingsinstallatie, bestaande uit meerdere beveiligingsschillen met  ten minste de volgende onderdelen: fysieke beveiligingssystemen zoals inbraakdetectie, scanapparatuur, toegangscontrole, CCTV ('closed circuit television'), bijvoorbeeld een ambassade of datacenter;

·        Ervaring met de TIER-classificaties voor redundantie.

 

3

Kandidaat is volledig beschikbaar voor de opdracht met ingang van 1 juli 2016.

 

 

 
Type opdrachtgever
Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht