Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Administratief Ondersteuner Sociaal Domein, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-06-30 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Drenthe
 
Beschrijving

 

Aanvang opdracht: 11-7-2016
Voltooiing opdracht: 1-1-2017
Optie verlenging: 2 x 6 maanden
Prijsstelling: €0 - €35 per uur
Vakgebied: Financieel & Economisch
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: Openbaar 

 

Opdrachtomschrijving

 
Het team Beheer en Uitvoering van de gemeente Meppel zoekt in verband met interne doorstroming van de huidige medewerker een tijdelijke nieuwe collega tot 1 januari 2017.

Je taken zijn:

-Bijhouden portal Sociale Verzekeringsbank (SVB): downloaden documenten en het ophalen van de te accorderen zorgovereenkomsten en uitzetten bij de juiste consulent.

-Berichtenportal Drenthe: ophalen en verwerking startzorgberichten (controleren woonplaatsbeginsel en aanmaken indicatiebesluiten in het pakket Suite).

-Verwerking IWMO berichten. (dit betreft berichtenverkeer tussen Suite en GGK)

-Bijhouden facturatie WMO begeleiding. (IWMO en fysiek)

-Verwerking rechtmatigheidsformulieren ( rapportage wwb, wmo  en jeugd )

-Contactpersoon SVB/IWMO.


Kandidaatomschrijving

Wat neem je mee aan gedrag en vaardigheden?
- Proactief: Je ziet waar je nodig bent en neemt initiatief.
- Flexibel: Wanneer zich problemen of kansen voordoen daar wendbaar op inspelen.
- Stressbestendig: Effectief blijven presteren onder tijdsdruk, bij tegenslag, teleurstelling of tegenspel.
- Samenwerken: Deelt informatie en ervaring met anderen. Staat open voor meningen en ervaringen van anderen.
- Omgaan met details: Aandacht hebben voor details, langdurig effectief kunnen omgaan met detailinformatie.



Eisen

Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding en/ of een afgeronde HBO diploma, richting MER en/of bedrijfskunde, met aantoonbare stage ervaring met administratieve processen en cijfermatige werkzaamheden.


Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-Kopie ID/ paspoort (indien ZZP-er)

-VAR verklaring/ Modelovereenkomst (indien ZZP'er)


Gunningscriteria

Weging prijsdeel:10 %


Verificatiegesprekken
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %


Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding Sociaal Juridisch Medewerker.
Weging:10 %


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 2 jaar, in een administratieve functie binnen het sociaal domein van een gemeente.
Weging:20 %


Automatiseringskennis
Op CV aantoonbare kennis en ervaring, opgedaan in de afgelopen 2 jaar, met Key2Financiën en/ of GWS4all van Centric.

-Kennis en/ of werkervaring met Key2Financiën óf GWS4all (5 %)

-Kennis en/ of werkervaring met Key2Financiën én GWS4all (10 %)

Weging:10 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht