Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
FL332
 
Opdracht
Jurist Bezwaarschriften (Sociale Kamer)
 
Sluitingsdatum
2013-05-30 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving

 

    Publicatiedatum 28-05-2013
Dienstverband 20 uur per week    
Werk/denkniveau HBO    
Aanvang z.s.m.  
Duur 3 maanden  

 

Organisatie
De gemeente is een actieve werkorganisatie met een prettige en informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden.


De afdeling Facilitair, Advies en Beheer (FAB) ondersteunt, faciliteert en adviseert de gemeentelijke organisatie op het gebied van bedrijfsvoering. Dat omvat ondermeer advisering op het gebied van veiligheid, recht en inkoop, maar ook secretariële ondersteuning van college, directie en afdelingssecretariaat. Binnen het team Juridische Zaken en Veiligheid is een sterk verantwoordelijkheidsgevoel voor het maatschappelijk belang en de organisatie. Er heerst een open en professionele cultuur waar veel ruimte is om elkaar te ontmoeten en te leren kennen. Het team is een juridisch expertisecentrum, met veel kennis en ervaring op het gebied van veiligheid, recht en inkoop.


Opdracht
Vanaf 1 juni is er binnen team JZV behoefte aan een jurist, die adviezen kan schrijven voor de Sociale Kamer van de Commissie Bezwaarschriften.


Gunningscriteria (weging)
- Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als jurist bij een gemeentelijke organisatie (25%)
- Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als jurist voor de Sociale Kamer van een bezwaarschriftencommissie (35%)
- Afgeronde HBO/WO opleiding rechten (30%)
- Kennis en ervaring met het gebruik van Octopus (10%)

 

Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:

 

• Kennis en affiniteit met afwikkeling (gemeentelijke) bezwaarschriften;
• Kennis op het terrein van het algemeen bestuursrecht, m.n. de Awb;
• Kennis op het terrein van sociale zekerheidswetgeving;
• Kennis in gebruik van Octopus;
• Communicatieve vaardigheden;
• Opleiding op HBO+/WO (Rechten);
• Kerncompetenties:
o Pro-actief
o Samenwerken
o Resultaatgericht
• Gevoel voor humor.

 

Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.


Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 10.


Benodigd aantal professionals
1.


CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen
In overleg.

 

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 04-06-2013 van 14.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 31-05-2013 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht