Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Interim Afdelingshoofd Maatschappelijke Dienstverlening
 
Sluitingsdatum
2016-07-11 23:55
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management, Welzijn en zorg, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 15-8-2016
Voltooiing opdracht: 31-10-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: maximaal €130
Vakgebied: Management
Uren: 28 per week
Aantal FTE: 0,7
Type: Openbaar



Opdrachtomschrijving
Maakt deel uit van het management en is mede verantwoordelijk voor de integrale beleidsontwikkeling, de bedrijfsvoering en het functioneren van de organisatie als geheel.

De afdeling Maatschappelijke Dienstverlening bestaat uit de teams Ondersteuning, Maatschappelijke Dienstverlening en Beleid.
De eerste twee teams worden aangestuurd door een teamleider, het team Beleid wordt rechtstreeks aangestuurd door het afdelingshoofd. De afdeling staat voor een professionele en integrale dienstverlening op het terrein van de 3 transities specifiek en het brede terrein van participatie algemeen. Niet voor niets is er gekozen voor een integrale intake en het dichter tegen elkaar aan organiseren van uitvoering en beleid.

Het afdelingshoofd is verantwoordelijk voor de bestuurlijke advisering en besluitvorming. Is aanspreekpunt voor het college en is vertegenwoordiger van de afdeling bij  raadsvergaderingen.
Geeft leiding aan een multidisciplinair team met een specialistisch karakter dat beleid opstelt en projecten leidt.
Stuurt het team Beleid aan en is verantwoordelijk voor de kwaliteit en ontwikkeling van geleverde producten en diensten.
Stuurt de teamleiders van de andere teams binnen de afdeling aan.
Maakt deel uit van het management en is mede verantwoordelijk voor de integrale beleidsontwikkeling, de bedrijfsvoering en het functioneren van de organisatie als geheel.



Kandidaatomschrijving
U bent een inspirerende en enthousiaste persoonlijkheid, bruggenbouwer en (politiek) omgevingssensitief, analytisch sterk en toegankelijk. U stuurt op samenwerking en samenhang en bent in dat kader gericht op ontwikkeling van medewerkers naar zelfoplossend vermogen en taakvolwassenheid.

Minimaal 5 tot 7 jaar recente gemeentelijke ervaring binnen het maatschappelijk domein;
Actuele kennis en ervaring met betrekking tot de decentralisaties in het sociaal domein;
Brede en aantoonbare kennis van PIOFACH-processen van een gemeentelijke organisatie;
Aantoonbare ervaring met het aansturen van een grote afdeling (ruim  80 medewerkers, inclusief inhuur);
Ervaring met (gemeentelijke) financiële stromen, informatievoorziening en budgetbewaking

Vereiste competenties: Samenwerken; Politiek- en Bestuurlijke sensitiviteit; Verbinden
Leiderschap; Daadkrachtig; Stressbestendig; Klant- en Resultaatgericht; Omgevingsbewust en Ondernemerschap.


Eisen

kkoord met sjabloonovereenkomst van opdracht
Eis De inschrijver gaat akkoord met bijgevoegde sjabloon overeenkomst. Waarbij opgemerkt dat artikel 14 van de overeenkomst expliciet ziet op een zelfstandige die beschikt over een (oude) relevante VAR-WUO verklaring uit 2014, 2015 of 2016. Bedoelde verklaring moet door de inschrijver worden overhandigd indien deze behoort tot de top 5 (of 10) en dus wordt uitgenodigd op gesprek Indien de zelfstandige geen (oude) relevante VAR WUO verklaring kan overhandigen dan zal opdrachtgever voordat de opdracht wordt gegund zelf beoordelen of de zelfstandige aan de gestelde fiscale eisen voldoet. De zelfstandige werkt in dat geval te allen tijde mee aan deze toets. Artikel 14 van de sjabloonovereenkomst zal bij gunning van de opdracht door opdrachtgever in overleg met opdrachtnemer worden aangepast. Ter informatie wordt u erop gewezen dat opdrachtgever thans maatregelen treft ten einde uitvoering te geven aan de wet DBA. In verband hiermee worden procedures en modelovereenkomsten opgesteld ten einde uiterlijk 1 april 2017 uitvoering te geven aan de wet.
Referentie vereist


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:25 %


Verificatiegesprekken
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:25 %


Kennis en ervaring
Minimaal afgeronde HBO+ opleiding / werk- en denkniveau WO;
Weging:5 %


Kennis en ervaring
Minimaal 5 tot 7 jaar recente gemeentelijke ervaring binnen het maatschappelijk domein;
Weging:5 %


Kennis en ervaring
Actuele kennis en ervaring met betrekking tot de decentralisaties in het sociaal domein;
Weging:5 %


Kennis en ervaring
Brede en aantoonbare kennis van PIOFACH-processen van een gemeentelijke organisatie
Weging:5 %


Aantoonbare ervaring met aansturing grote afdeling
Aantoonbare ervaring met aansturen van afdeling met meer dan 60 medewerkers en daarbij sturen op samenwerking en samenhang.
Weging:30 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht