Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
012766
 
Opdracht
Inkoop- en contractmanager (Toegang), 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-07-21 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
01-08-2016
01-08-2017
32
8
2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


Opdracht omschrijving
Voor de sector Toegang zijn we op zoek naar een Inkoop- en contractmanager voor de periode van 1 jaar met kans op verlenging.


Algemene informatie
‘Samen doen wat nodig is voor een krachtige samenleving’. Binnen het Sociaal Domein is het onze opgave om ervoor te zorgen dat mensen zelfredzaam kunnen zijn en zo lang mogelijk blijven. De veranderingen in de samenleving vragen om een overheid die in netwerken kan samenwerken. Dus niet meer voor maar samen zaken inregelen. Naast inhoudelijke opgaven ligt er een grote opgave op het terrein van strategie en bedrijfsvoering. Om grip te houden moeten we de volle breedte van het Sociaal domein ontwikkelen en innoveren.

De opgave van de sector Toegang is de vraag van de burger scherp krijgen en vervolgens ondersteuning inzetten  op zelfredzaamheid (afschalen) of het inschakelen van specialistische zorg (opschalen). De focus ligt op het verbinden van alle uitvoeringspartners (o.a. sociaal wijkteam, huisarts, KCC, Sociale Zaken) om zo de toegang tot voorzieningen goed in te regelen. Hierbij doen we wat nodig is en niet meer waar iemand recht op heeft.


Functieomschrijving
Als Inkoop en Contractmanager ben je belast met het aangaan en managen van contracten met leveranciers cq. aanbieders van  producten en diensten op het gebied van (maatschappelijke) dienstverlening en het managen van subsidierelaties met instellingen, gericht op het verkrijgen van zo gunstig mogelijke voorwaarden voor de organisatie (in termen van kosten, kwaliteit en dienstverlening) en optimale leveranciersprestaties. Dit alles breng je, in samenwerking met de beleidsmedewerkers, in lijn met de bestaande beleidskaders en/of de gewenste beleidsontwikkelingen.

-Je hebt HBO werk en denkniveau en relevante kennis van het werkgebied bij voorkeur aangevuld met NEVI1 en 2

-Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring in soortgelijke functie

-je hebt specifiek kennis van een of meer gebieden van Toegang.

-Je bent sterk in het managen van een account

-Je beschikt over een flinke dosis overtuigingskracht en leert snel

-Je bent klantgericht, communicatief vaardig en creatief binnen de mogelijkheden

-Je bent besluitvaardig en sterk in voortgangsbewaking

-Je bent scherp in het onderhandelen met oog voor relatiebehoud en zoekt de verbinding met de inhoudelijke beleidsmedewerkers

-Je kan goed onder tijdsdruk presteren

-Je bent politiek sensitief
 


Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Aantoonbaar HBO werk en denkniveau
 
Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in soortgelijke functie
 
Aantoonbare kennis van een of meer gebieden van Toegang


Inhoudelijke CV wensen
35 % HBO opleiding richting inkoop
35 % In het bezit van een certificaat NEVI 1 en 2
30 % Aantoonbare ervaring in het werken met zorgcontracten


Planning
07-07-2016 00:00
08-07-2016 23:59
12-07-2016 23:59
21-07-2016 23:59
22-07-2016 00:00
29-07-2016 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht