Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ19308
 
Opdracht
DIV medewerker, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-07-18 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 1-8-2016
Einddatum 30-10-2016
Optie tot verlenging ja
36
Aantal posities 2
Aanvraag reden Piekwerkzaamheden

 

Het team
Het team DIV bestaat uit 14 medewerkers en is verantwoordelijk voor postverwerking en het archief.
Op dit moment werkt de organisatie aan de overgang naar het papierloos werken. De overgang naar het papierloos gaat vooraf aan een verhuizing van de gemeente naar een tijdelijke huisvesting i.v.m. renovatie van het huidige pand. Voor het team DIV betekent dit een grote aanvoer papierenarchief. Om de grote aanvoer tijdig te kunnen verwerken zijn wij op zoek naar 2 extra DIV medewerkers.

 
 
Je taken
Het uitzoeken van de ter archivering aangeboden stapels waarbij de volgende stappen zorgvuldig moeten worden uitgevoerd:
Beoordeling kopie/origineel;
•Splitsing maken tussen reeds geregistreerde en niet geregistreerde in DMS;
•Van niet geregistreerde originele documenten beoordelen archiefwaardig of weggooien;
•Nakijken of de niet geregistreerde originele documenten al in Corsa aanwezig zijn;
•Niet geregistreerde originele documenten registeren en afhandelen in Corsa;
•Na registratie/scanning op classificatienummer in dozen archiveren.
 

Jouw kwaliteiten
•Een zelfstandige, proactieve houding en initiatief.
•Minimaal SOD I en het liefst aangevuld met SOD II
•Ervaring met het werken bij een gemeente
•Bekendheid met Corsa
•Kennis van vernietigingstermijnen archiefbescheiden gemeenten.
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht