Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ19364
 
Opdracht
Projectleider
 
Sluitingsdatum
2016-08-01 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Communicatie
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 15-8-2016
Einddatum 15-12-2016
Optie tot verlenging ja
12
Aantal posities 1
Aanvraag reden Project

 

De functie
Als projectleider zorg je voor het organiseren van de realisatie van het jaarlijks terugkerende evenement ‘de Koeienmarkt’, wat dit jaar plaatsvindt op 26 oktober. De aangeboden 12 uren zijn gemiddeld: de inzetbehoefte van de projectleider gedurende de periode is wisselend.  In de  aanloop naar het evenement wordt een hogere inzet verwacht, in de week van ‘de Koeienmarkt’ kan de inzet zelfs  oplopen tot  ruim een fulltime werkweek.

  • Je hebt te maken met de organisatie van de verschillende onderdelen van het evenement zoals de warenmarkt, kermis en de koeienshow.
  • Je stemt zaken af met stakeholders zoals de lokale horeca  en neemt deel aan (bestuurlijke) overleggen met diverse externe partijen, zoals EHBO, brandweer, etc.
  • Je bent alert en je signaleert (mogelijke) knel- en verbeterpunten in het vastgestelde beleid en geeft hierover advies. Je communiceert op een proactieve manier over het project, zowel in- als extern.

 
Jouw kwaliteiten
•           Je beschikt over een  HBO werk- en denkniveau
•           Je hebt aantoonbare ervaring met het leiden van projecten
•           Je hebt een zakelijke en professionele houding
•           Je bent assertief en resultaatgericht met oog voor de omgeving en de belangen van derden
•           Je hebt gevoel voor ambtelijke en bestuurlijke verhoudingen
•           Je bent een echte teamspeler die door natuurlijk overwicht groepen en personen zowel intern als extern weet te enthousiasmeren en aan zich weet te binden
•           Je bent communicatief vaardig, zowel schriftelijk als mondeling
•           Je bent initiatiefrijk en bezit organisatietalent

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht