Beschrijving
Startdatum |
20 juni 2013 |
Einddatum |
1 september 2013 |
Min. uurtarief |
|
Max. uurtarief |
€ 72,50 |
Uren per week |
32 |
Uren per dag |
8 |
Optie tot verlenging |
2 keer, 3 maanden |
D
e opdrachtomschrijving
Je draagt met je deskundigheid en ervaring op het gebied van marketingcommunicatie bij aan de verdere vormgeving van ziekenhuis. Huisstijlontwikkeling, merkpositionering, reputatiemanagement zijn bekende terreinen voor je. Je adviseert over complexe (marketing) communicatievraagstukken.Je hebt vanuit het vakgebied een eigen visie en inbreng. Je stelt plannen op en je voert het marketing(communicatie)beleid uit, bepaalt de in te zetten communicatiemix. Je bent per 19 juni 2013 beschikbaar voor 24-32 uur per week tot het einde van het jaar. De werkdagen zijn van maandag t/m donderdag. De mogelijkheid bestaat dat het aantal uren in de loop van de opdracht worden teruggebracht naar 16-24 uur per week.
Geselecteerde kandidaten dienen rekening te houden met hun agenda voor kennismakingsgesprekken. Deze zullen gehouden worden op in planning genoemde datum van dinsdag 18 juni 2013.
De kandidaatomschrijving
Je hebt tenminste vijf jaar ervaring als (marketing) communicatieadviseur en je hebt een relevante HBO/WO opleiding (bv. communicatiewetenschappen, HEAO- communicatie of NIMA PR/B-C). Je bent een volwaardige gesprekspartner voor (academische) professionals en goed in staat anderen te overtuigen en te enthousiasmeren. Je hebt ervaring met het maken van beleid en het uitvoeren daarvan en doet dat met een actieve, pragmatische en resultaatgerichte houding. Je kunt zelfstandig werken en je hebt een resultaat- en klantgerichte instelling, met voldoende flexibiliteit en oplossingsgerichtheid. Je gaat werken in een enthousiast professioneel team dat alle facetten van het (marketing) communicatievak voor zijn rekening neemt. Tot slot heb je affiniteit met social media.
Je bent per 19 juni 2013 beschikbaar voor 24-32 uur per week tot het einde van het jaar. De werkdagen zijn van maandag t/m donderdag. De mogelijkheid bestaat dat het aantal uren in de loop van de opdracht worden teruggebracht naar 16-24 uur per week.
Geselecteerde kandidaten dienen rekening te houden met hun agenda voor kennismakingsgesprekken. Deze zullen gehouden worden op in planning genoemde datum van dinsdag 18 juni 2013.
De planning
Datum publicatie |
10 juni 2013 |
Sluiting vragen |
11 juni 2013 |
Beantwoording vragen |
12 juni 2013 |
Sluiting opdracht |
13 juni 2013 |
Gesprekken |
18 juni 2013 |
Terugkoppeling |
19 juni 2013 |
Eisen
Afgerond en in Nederland behaald HBO of Universitair diploma richting marketing/communicatie
Minimaal 2 jaar via cv aantoonbare werkervaring met merkpositionering
Geen vakantie in genoemde periode
Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare ervaring in non-profitsector ( bv, gemeente, politie, algemene zorg)
Minimaal 5 jaar via cv aantoonbare werkervaring als marketing/ communicatieadviseur
Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring met verandertrajecten ( van plan t/m implementatie)
Via cv aantoonbare ervaring met enthousiasmeren en inspireren van de doelgroep
Via cv aantoonbare goede beheersing van de Nederlandse taal in woord & geschrift
Gunningscriteria
Aantoonbare ervaring met work-shop begeleiding
|
10% |
Aantoonbare affiniteit met social media
|
10% |
Aantoonbare werkervaring in ziekenhuis
|
20% |
Aantoonbare ervaring met alliantie / fusie trajecten
|
20% |
Aantoonbare ervaring in zorgsector
|
20% |
Organisatorisch vermogen
|
10% |
Organisatiesensitiviteit
|
10% |
|