Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ19412
 
Opdracht
Inkoopadviseur, 16 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-08-29 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop
 
Provincie
0
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 5-9-2016
Einddatum 31-12-2016
Optie tot verlenging ja
16
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders

 

De afdeling
De Centraal Juridische Afdeling werkt aan een optimale juridische kwaliteit van handelen van de gemeente. Dat doen we klantgericht, samen en met oog voor het resultaat. We ondersteunen de organisatie met juridisch advies, waarbij we een proactieve gesprekspartner zijn. We letten erop dat regelgeving duidelijk, uitvoerbaar en handhaafbaar is en we adviseren bij inkoop, aanbestedingen en verzekeringen. Ook dragen we zorg voor een juiste behandeling van bezwaarschriften en klachten.
 
 
Werkzaamheden
Als inkoopadviseur adviseer je over en begeleid je zowel nationale als Europese aanbestedingen ten behoeve van de inkoop van werken, diensten en leveringen door de gemeente. In samenwerking met projectleiders zorg je ervoor dat met jouw advies opdrachten doel- en rechtmatig aanbesteed worden. Je zorgt voor de tactische advisering en levert, gevraagd en ongevraagd, advies aan het management over de uitvoering van het inkoopbeleid. Daarnaast stel je aanbestedingsstukken en modellen ten behoeve van het inkoopproces op.
 
 
 
Functie-eisen
 
 •In het bezit van NEVI I en kennisniveau NEVI Expert
•Actuele kennis van de wet- en regelgeving voor aanbesteden door de overheid, met name op het gebied van Werken
•Minimaal vier jaar werkervaring met het begeleiden van aanbestedingen bij een overheidsinstantie, met name op het gebied van Werken
•Goede communicatieve en adviserende vaardigheden, zelfstandig werkend en een ‘meedenker’; je komt  snel tot de kern van een probleem, weet hoofd- en bijzaken te onderscheiden en kun top basis hiervan een gewogen oordeel en advies vormen
 
 
 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht