Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-10-2016 |
Einddatum |
31-12-2016 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
16 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
Aanvraagreden opmerkingen |
DT besluit d.d. 7 september 2016
De opdracht kan wederzijds tussentijds worden beëindigd met inachtneming van een opzegtermijn van één maand |
16 uren per week, periode 1 oktober 2016 tot en met 31 december 2016.
Functie-inhoud:
- Behandelen van aanvragen voor vergunningen in het kader van de Drank & Horecawet, APV, Wet op de Kansspelen etc. (inclusief het uitvoeren van de Bibob-toets).
- Zorg dragen voor de benodigde interne en externe afstemming van de
werkzaamheden.
Eisen:
- Minimaal een afgeronde opleiding op HBO/HBO+ niveau met een juridische achtergrond (bijvoorbeeld HBDO algemeen juridische zaken).
- Kennis van de Algemene wet bestuursrecht.
- Minimaal vijf (5) jaren aantoonbare recente werkervaring op het gebied
van vergunningverlening bijzondere wetten (Drank & Horecawet, Wet op de
Kansspelen, Winkeltijdenwet, Algemene plaatselijke verordening), bij een gemeentelijke organisatie.
- Kerncompetenties: praktisch, resultaatgericht, integriteit, klantgericht, Initiatiefrijk, Zelfstandig, Goede communicatieve vaardigheden in woord en schrift, Bestuurlijke sensitiviteit, Coachende Vaardigheden
- Teamplayer.
|