Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
3-10-2016 |
Einddatum |
3-1-2017 |
Optie tot verlenging |
j |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Bevalling / zwangerschap |
Klantmanager Schuldhulpverlening
Generieke beschrijving: Klantmanager B (schaal 9)
Profielschets:
De Directie Dienstverlening bevindt zich midden in de samenleving die voortdurend in beweging is. Als medewerker van deze directie weet je wat er in die samenleving speelt en je bent in staat om daar adequaat op te reageren. Je stelt je actief op waar het gaat om het signaleren en oppakken van verbetermogelijkheden om de dienstverlening te ontwikkelen naar een hoger peil: efficiënter en effectiever. Je verbindt signalen en zoekt de samenwerking binnen je eigen afdeling, maar ook afdelings- en directieoverstijgend. Uitgangspunt is: “De klant staat centraal”! Dit vereist een klantgerichte en ondernemende houding van alle medewerkers.
Als Klantmanager cq medewerker Dienstverlening ben je dé contactpersoon voor de klant, als een spin in het web. Dit levert voor de klant op dat hij de dienstverlening als één geheel ervaart. Dat hij maatwerk krijgt aangeboden en binnen de keten snel, deskundig en respectvol wordt benaderd. Ondernemerschap staat hoog in je vaandel, je durft risico’s te nemen en je weet de juiste balans te vinden en te behouden tussen de klant en de geldende wet- en regelgeving. Diagnose, indicatie en vervolgtrajecten. Uitgangspunt is dat de klant centraal staat en niet de regels! Met een actiegerichte-, outreachende houding weet jij je te onderscheiden en zoveel mogelijk belemmeringen bij de klant weg te nemen om duurzaam te kunnen participeren in de samenleving. Dit vereist mensenkennis en het kunnen stellen van een goede diagnose. Je zorgt voor het onderhouden van informatie in de beschikbare systemen en onderhoudt een goed contact met je relevante netwerk. Je neemt je verantwoordelijkheid, je ondersteunt je collega’s die te nemen en spreekt ze waar nodig aan op hun eigen verantwoordelijkheid.
|