Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-10-2016 |
Einddatum |
17-3-2017 |
Optie tot verlenging |
Ja |
|
18 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
De afdeling Publiekszaken is onderverdeeld in 3 teams: Frontoffice, Vergunningen en Sociaal Domein. De Backoffice Burgerzaken valt binnen het team Frontoffice en bestaat momenteel uit een Backoffice Specialist en een Backoffice Medewerker.
Wat ga je doen?
Op 15 maart 2017 vinden de verkiezingen voor de Tweede Kamer plaats. Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding, organisatie en uitvoering van deze verkiezingen. Je houdt je onder meer bezig met:
· het opstellen van en zorgdragen voor uitvoering van het plan van aanpak
· het instellen van stembureaus en benoemen van de stembureauleden
· het zorgdragen voor participatie en afstemming met alle betrokkenen (bestuur, griffie, politieke partijen, ambtelijke organisatie, stembureauleden, burgers, etc.)
· het vaststellen van de uitslag
· het inwerken, opleiden en begeleiden van 2 medewerksters Backoffice Burgerzaken op het gebied van de verkiezingen
Wat vragen wij?
· een HBO werk- en denkniveau
· ervaring met projectmatig werken
· ervaring met het organiseren van landelijke/lokale verkiezingen
· kennis van de laatste ontwikkelingen op het gebied van de verkiezingen
· flexibel inzetbaar, geen 9 tot 5-mentaliteit
· beschikbaar gedurende de gehele periode (geen vakantieplannen)
· verbinden van verschillende disciplines (proces, mens en techniek)
· stressbestendig
· kennis van OSV, ISS en Centric, Key2Burgerzaken
|