Het Klantcontactcentrum (KCC) is voor het team Burgerzaken op zoek naar een ervaren Medewerker Aanvraag en Antwoord B voor in eerste instantie een half jaar.
Algemene informatie
De opgave voor de gemeente Leeuwarden is om in een dynamische omgeving steeds afwegingen te maken tussen individuele en collectieve belangen. Ontwikkelingen zoals de omgevingswet en Andere Overheid bevorderen dat. Dit vraagt een gemeente die streeft naar een hoge tevredenheid. Dat wordt bewerkstelligd door in verbinding te staan met de samenleving en het gebruik van gezond verstand.
De bejegening door Leeuwarder medewerkers is uitstekend en de afhandeltermijnen zijn kort. Een goede bejegening betekent deskundig, duidelijk, vriendelijk, snel en meedenkend zijn. Daardoor verlopen contacten tussen inwoners, ondernemers, instellingen, bezoekers , partners en medewerkers van de gemeente Leeuwarden soepel. De gemeente Leeuwarden doet wat nodig is, zodat iedereen kan deelnemen aan de samenleving.
Alle klantvragen (van burgers, instellingen en bedrijven) komen binnen bij het Klantcontactcentrum (KCC) van de gemeente Leeuwarden.
Functieomschrijving
Als ervaren medewerker Aanvraag en Antwoord B beantwoord je vragen op het gebied van Burgerzaken waarvoor specifieke kennis op het gebied van burgerlijke stand, migratie en BRP-kwaliteit nodig is. Naast het beantwoorden van vragen houd je je bezig met het verstrekken van informatie, voorlichting en advies geven aan de klant aan de balie, telefoon en via email. Een oplossingsgerichte houding is noodzakelijk in deze functie. In verband met het leveren van een optimale dienstverlening wordt er in deze functie met roosters gewerkt.