Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
893
 
Opdracht
Senior Financieel Medewerker, 28-36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-10-24 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

893

Aanvang

z.s.m.

Duur

tot 1 april 2018

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

28 tot 36

Verloopt op

24-10-2016 09:00

 

De functie
 In deze tijdelijke functie ben je verantwoordelijk voor het opzetten, inrichten en uitvoeren van financieel administratieve werkzaamheden voor Toegang. Daarnaast zorg je voor het periodiek (maandelijks/kwartaal) genereren van de benodigde managementinformatie (niet alleen financieel, maar ook ten aanzien van personeel en inhoud). Verder stel je periodieke en ad hoc rapportages op t.b.v. management, directie en afdelingshoofden en signaleer je trends en ontwikkelingen o.b.v. de beschikbare informatie.
 
Hierbij zorg je ook zowel intern (met andere vakafdelingen en collega’s) als extern (met andere gemeenten, in de regio en met zorgaanbieders) voor afstemming van de gegevens die benodigd zijn om de financieel administratieve werkzaamheden voor de Toegang te kunnen uitvoeren.
 
Jouw inbreng
 In je rol ben je verantwoordelijk voor het totale financiële administratieve proces binnen de Toegang. Je bent de financiële verbinder met beleid, administratie, ketenpartners en applicatiebeheer. Je bent het eerste vakspecialistische aanspreekpunt voor het management  en verantwoordelijk voor de inrichting, beheersing en uitvoering van de financieel administratieve werkzaamheden, de voortgang en kwaliteit van de output. Je bewaakt (mede) een optimale dienstverlening aan in- en externe klanten en onderhoudt de contacten met de externe partners en zorgaanbieders.
 
Gunningscriteria
1.Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in een soortgelijke functie (25%)
2.Aantoonbaar affiniteit met de administratie en financiën binnen het sociaal domein, blijkend uit relevante werkervaring en/of afgeronde opleidingen (25%)
3. Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau, op het gebied van administratie en financiën (20%)
4. Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (30%)
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
 
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De drie kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties
•Initiatief nemen
•Analytisch vermogen
•Stressbestendigheid
•Oplossingsgericht
•Communicatieve en contactuele vaardigheden
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht