Beschrijving
Aanvraagnummer
|
894
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
6 maanden
|
Opleidingsniveau
|
MBO+
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
32
|
Verloopt op
|
21-10-2016 09:00
|
Opdracht
Als medewerker KCC ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en instellingen die contact zoeken met de gemeente. Je beantwoordt telefoontjes, maar ook tweets en facebookberichten. Je beantwoordt alle soorten vragen die bij het KCC binnenkomen, van schuldhulpverlening tot en met de belastingen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 45,52 (schaal 7)
Gunningscriteria (weging)
2. MBO+ werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau (30%)
3. Aantoonbare relevante kennis en minimaal 1 jaar werkervaring in afgelopen 3 jaar als medewerker KCC (35%)
4. Aantoonbare ervaring met het CRM systeem (25%)
5. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
-Goede beheersing van Nederlandse taal zowel in woord als schrift
-Zelfstandig
-Klant- en servicegericht
-Flexibel
|