Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000836
 
Opdracht
Servicedeskmedewerker ICT, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-10-27 00:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
02-01-2017
29-12-2017
Ja,in overleg
36 (werktijden variabel tussen 07:00 en 17:00)


 

De Politieacademie werft en selecteert mensen voor een baan bij de politie en verzorgt het initiële en post-initiële politieonderwijs. Ook verricht de Politieacademie toegepast onderzoek. ??

De ICT-Servicedesk is Single Point of Contact voor de medewerkers en studenten van de Politieacademie inzake de IV-dienstverlening. De ICT-Servicedesk biedt telefonisch advies en handelt storingen, vragen en verzoeken zoveel mogelijk direct af. Indien noodzakelijk worden 2e-lijns supportgroepen aangestuurd. De ICT-Servicedesk werkt via het click-call-face principe. De openingstijden van de Servicedesk zijn van maandag tot en met vrijdag van 07:00 – 17:00 uur. 

Flexibel inzetbaar volgens roostering 4 x 9 van maandag t/m donderdag tussen 07:00 en 17:00 uur.

Het is van belang dat de medewerker op tijd komt i.v.m. openingstijden van de Servicdesk en een maximale reijstijd heeft van 1 uur. 




Het tijdig afhandelen van storingen, verzoeken, vragen of bestellingen conform afspraken gemaakt in de dienstencatalogus.



Zich gedragen als een flexibele, initiatiefrijke servicedeskmedewerker die goed in teamverband kan werken en binnen de gewenste deadlines zorgt dat de dienstverlening op gewenst niveau blijft.


-Het zelfstandig afhandelen van storingsmeldingen, verzoeken en gebruikersvragen.

-Het verrichten van werkzaamheden waardoor storingen direct worden opgelost.

-Het inzetten van de juiste IT-specialisten bij complexere problemen om de dienstverlening weer op orde te krijgen.

-Het bewaken van de voortgang van meldingen, verzoeken, vragen en bestellingen en de terugkoppeling naar de gebruiker.

-Kennisoverdracht naar nieuwe collega’s

-Het uitgeven van mobiele ICT-middelen zoals smartphones, tablet en laptops en het beantwoorden van gebruikersvragen

-Het meedenken over verbeteringen om tot een voortdurende kwaliteitsverbetering van de diensten te komen.

-Het participeren als aanspreekpunt van de servicedesk voor het domein bedrijfsvoering.

 

N.v.t.

 

-Interne contacten (medewerkers, studenten, collega’s van de servicedesk, technisch beheer  applicatiebeheer en functioneel beheer, collega’s domein generiek).

-Externe contacten met diverse leveranciers.

 

 

Inzet in lijn.

 

 

-Afgeronde ICT-opleiding op mbo 4-niveau

-Certificering Itil foundation v3

-Certificering Configuring Windows 7  70-680 (of eventueel hogere versie dan Windows7)  

 

 

-Heeft ervaring in een IT-supportomgeving/1e lijnshelpdesk

-Heeft ervaring met Active Directory en Windows 10

-Heeft ervaring met uitgifte van en instrueren bij het gebruik van mobiele devices (windows smartphones, ipads en surfaces)

-Heeft inzicht in ICT-diensten, infrastructuur en applicaties

-Heeft kennis van en ervaring met ITIL

-Heeft ervaring met het gebruik van Topdesk

 

-Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid

-Sterk analytisch vermogen

-Klantgericht

-Flexibel

-Initiatiefrijk

-Teamplayer



Prijs (eisen)
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
 
Minimaal een half jaar ervaring in de afgelopen 3 als 1e lijnshelpdesk medewerker. Alleen stage is niet voldoende. Dit is een eis en dient duidelijk te zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Het ontbreken van deze informatie zal tot uitsluiting leiden.
 
Afgeronde ICT-opleiding op mbo 4-niveau. Geef dit duidelijk aan in het CV. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde certificering beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
 
In de afgelopen 3 jaar minimaal een half jaar werkervaring met Active Directory en Windows 10. Dit is een eis en dient duidelijk te zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Het ontbreken van deze informatie zal tot uitsluiting leiden.


Gunningscriteria (wensen)
20 % Heeft kennis van en werkervaring met ITIL of incidentmanagement processen. Motiveer de rol van de kandidaat, de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj), en geef een situatieschets waaruit bovenstaande ervaring blijkt. Geef een beschrijving van een recente opdracht (en). De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (4 = matig, 7 = voldoende en 10 = uitstekend). Scoreverdeling: Rapportcijfer 4: 1/5 Rapportcijfer 7: 3/5 Rapportcijfer 10: 5/5. Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden.
20 % Heeft werkervaring met het gebruik van Topdesk of een andere helpdesk tool. De scoreverdeling is als volgt: Ander incident registratietool 2/5 Topdesk 5/5 Dit is een wens en dient duidelijk te zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem waar deze ervaring is opgedaan (naam opdrachtgever), wanneer (dd-mm-jj) en geef een beknopte omschrijving van de werkzaamheden.
10 % Maximale reisafstand van de Politie Academy Apeldoorn is max 1 uur.
30 % Heeft werkervaring met uitgifte van en instrueren bij het gebruik van mobiele devices. Motiveer de rol van de kandidaat, de perioden (dd-mm-jj - dd-mm-jj), en geef een situatieschets waaruit bovenstaande ervaring blijkt. Geef een beschrijving van een recente opdracht (en). De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (4 = matig, 7 = voldoende en 10 = uitstekend). Scoreverdeling: Rapportcijfer 4: 1/5 Rapportcijfer 7: 3/5 Rapportcijfer 10: 5/5 Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden.
10 % Minimaal certificering Configuring Windows 7 70-680. Geef dit duidelijk in het CV aan. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde certificering beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
10 % Certificering ITIL foundation v3. Geef dit duidelijk in het CV aan. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde certificering beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.


Planning
13-10-2016 00:00
18-10-2016 09:00
18-10-2016 23:59
27-10-2016 09:00
27-10-2016 00:00
31-10-2016 23:59
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht