Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-11-2016 |
Einddatum |
30-4-2017 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
32 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
Functie-inhoud
De teammanager geeft binnen de budgettaire randvoorwaarden leiding aan het team Klantzaken. Onder het team Klantzaken valt het Telefonisch Informatie Punt (TIP), Vergunningverlening, Toezicht en Handhaving (VTH) en burgerzaken/balies. Het team bestaat uit circa 30 fte. Leidinggevenden binnen de gemeente zijn integraal werkzaam ‘samen zijn wij verantwoordelijk voor het geheel’ en hebben een oplossingsgerichte aanpak.
De belangrijkste opdrachten voor de interim teammanager zijn:
- ontwikkeling van het team;
- ontwikkeling dienstverlening Klanten Contact Centrum (KCC);
- digitalisering en lean maken van processen voor VTH en zaakgericht werken;
- aandacht voor informatiebeveiliging;
- TIP organisatie inrichten in samenhang met telefonische bereikbaarheid;
- arbeidsmigranten;
- samenwerking tussen de teams en tussen veiligheid en handhaving / BOA’s verder stimuleren;
- uitwerken punten vanuit medewerkertevredenheidsonderzoek (MTO);
- strategisch adviseur van het bestuur en de schakel tussen team en bestuur.
Functie-eisen
U heeft een opleiding op minimaal HBO+ niveau. U heeft aantoonbare ervaring met het coördineren van werkzaamheden dan wel het leiden van projecten. U bent een stevige persoonlijkheid met een sterk inhoudelijke focus. U bent gericht op resultaat en weet te verbinden. U denkt in mogelijkheden en integraal werken in teamverband is u op het lijf geschreven. U heeft aantoonbare politiek bestuurlijke affiniteit.
|