Voor een gemeente zijn we op zoek naar een projectmanager civiele techniek en stedelijke infrastructuur.
Binnen de organisatie van de gemeente Amersfoort heeft de projectleider de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse leiding van het project, de aansturing van projectteamleden, de projectbeheersing en de voorbereiding van de(bestuurlijke)besluitvorming. De projectleider voert deze taken uit gedurende alle fases van het project, van initiatief tot en met de oplevering.
Het takenpakket van de projectleider omvat o.a:·
- Aansturen van (multidisciplinair samengestelde) projectteams en adviseurs;
- Opstellen van fasedocumenten en overige inhoudelijke en procesmatige documenten evenals het begeleiden van het besluitvormingsproces;
- Opstellen en bewaken van projectplanningen en – budgetten;
- Periodiek rapporteren over de voortgang van het proces, gerelateerd aan de opdrachtverstrekking;
- In samenwerking met derden bepalen en uitvoeren van communicatiestrategie voor het project;
- Vertegenwoordigen van de gemeente in gesprekken en onderhandelingen met externe partijen en andere betrokkenen.
Onder meer:
- Minimaal afgeronde HBO bachelor opleiding in een van de aangegeven opleidingsrichtingen uit de meegezonden lijst relevante opleidingen
- Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als projectmanager bij een 70.000 plus gemeente met fysiek ruimtelijke projecten