Voor een gemeente zijn we op zoek naar een Facility Consultant om:
- Advies uit te brengen aan de directie over hoe facilitair management te organiseren in onze gemeentelijke organisatie;
- Een plan van aanpak te maken om dit advies te implementeren;
- Deze implementatie uit te voeren;
- Tussentijds een bijdrage te leveren aan het uitvoeren van onderdelen van facilitair management en verbeteringen door te voeren die ook in het toekomstplaatje passen.
Op dit moment ligt de verantwoordelijkheid en uitvoering van onderdelen die tot facilitair management horen bij diverse medewerkers en is over meerdere teams verspreid in de organisatie.
Werkzaamheden
- In beeld brengen huidige situatie (ist);
- In beeld brengen gewenste situatie (soll);
- Voorbereiden besluitvorming directie;
- Maken van een plan van aanpak over hoe van “ist” naar “soll” te komen;
- Voorbereiden besluitvorming directie op plan van aanpak;
- Uitvoeren plan van aanpak;
- Oppakken van tussentijdse werkzaamheden op het gebied van facilitair management.
Onder meer:
- Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als facility consultant binnen een gemeente.