Voor een overheidsorganisatie zijn we op zoek naar een directievoerder.
Voornaamste taken van de directievoerder:
- bereidt de deelopdrachten voor betreffende het oplossen van storingen en het uitvoeren van modificaties, naar behoefte in samenwerking met de werkvoorbereider en specialisten;
- geeft deelopdrachten aan de aannemer en controleert de voortgang hiervan;
- levert met de aannemer de gerealiseerde deelopdrachten op, in samenwerking met de toezichthouder;
- controleert de aannemer op een correcte uitvoering in relatie met de besteks-eisen, plan van aanpak (EMVI) en risicodossier;
- coördineert de werkzaamheden van alle bij de uitvoering betrokken partijen/stakeholders en informeert deze;
- initieert en voert regelmatig werkoverleg met de aannemer;
- beoordeelt en controleert de door de aannemer ingediende termijnstaten en declaraties;
- beoordeelt en controleert de door de aannemer verstrekte werk- en revisie tekeningen en mutatiegegevens areaal;
- bereidt de bouwvergaderingen voor en ondersteunt de projectleider hierin;
- stuurt de toezichthouder aan voor controle op de werkzaamheden van de aannemer in relatie tot installatievoorschriften, (verkeers)veiligheid en technisch inhoudelijke beoordeling van deze werkzaamheden;
- begeleidt van de andere directievoerders op het vlak van administratieve handelingen en organisatie.
Voornaamste verantwoordelijkheden van de directievoerder:
- Is verantwoordelijk voor de dagelijkse begeleiding van de aannemer in het kader van voorbereiding, realisatie en controle;
- Draagt zorg voor de realisatie van dit bestek binnen de kaders van tijd en geld;
- Neemt, binnen de kaders van het bestek betreffende tijd en geld, zelfstandig beslissingen over zaken die de voortgang van het project kunnen belemmeren;
- Is verantwoordelijk voor een correcte projectadministratie qua inhoud en vorm, die overeenkomt met de standaarden binnen de provincie Gelderland;
- Is verantwoordelijk voor het correct (en tijdig) bij (laten) houden van areaalmutaties en het bijbehorende beheerssysteem;
- Is verantwoordelijk voor het veilig laten uitvoeren van de werkzaamheden (ARBO, veiligheid);
- Is verantwoordelijk (in samenwerking met de aannemer) voor afstemming van de tijdelijke verkeersmaatregelen met wegbeheerders (gemeente, rijk, hulpdiensten etc. ) en de communicatie hierover.
Onder meer:
- Je beschikt aantoonbaar over een afgeronde HBO opleiding Civiele Techniek of Elektrotechniek of een afgeronde gelijkwaardige opleiding, aangevuld met minimaal 5 jaar relevante werkervaring of een afgeronde MBO-4 opleiding Civiele Techniek of Elektrotechniek of een afgeronde gelijkwaardig opleiding, aangevuld met minimaal 10 jaar relevante werkervaring.
- Je beschikt aantoonbaar over minimaal 5 jaar ervaring (opgedaan in de periode 2015 - heden) in de functie van directievoerder en/of projectleider met onderhouds contracten en projecten in de infratechniek, uitgevoerd op- of langs provinciale- of rijks-wegen of gemeenten. De relevantie van de werkervaring moet blijken uit het type onderhoudscontracten/projecten en de inhoudelijke rol in die projecten die aansluiten bij de voor deze functie omschreven taken en verantwoordelijkheden.