Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 015262
 
Opdracht: Contractbeheerder, 32-36 u/w
 
Sluitingsdatum: 2017-02-15 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied:
 
Provincie: Gelderland
 
Beschrijving:
Startdatum 22-02-2017
Einddatum 31-12-2017
Optie tot verlenging ja
Uren per week 32-36


Opdracht omschrijving
 
Het inkoop- en bedrijfsvoering proces is regionaal gebundeld in een Regionaal Account Jeugdhulp (RAJ).
Het Regionaal Account Jeugd is verantwoordelijk voor de inkoop van de Jeugdhulp, contractbeheer en regionaal budgetbeheer & control, die afspraken over bekostiging regelt, bevoorschotting, afrekening, facturering, administratie, registratie en monitoring uitvoert en gemeenten de noodzakelijke beleids- en sturingsinformatie levert.
De contractbeheerder is verantwoordelijk voor het tactisch contractbeheer van de zorginkoopcontracten van het Regionaal Account Jeugd. Dit in nauwe samenwerking met de ISNV (verantwoordelijk voor het technisch contractbeheer) en het Regionaal Regieteam Jeugd. De contractbeheerder ontvangt leiding van de manager Account Jeugd.


Verantwoordelijkheden
De contractbeheerder heeft de volgende taken:
Het informeren van accountmanagement, basisteam en/of RRJover klachten etc.;
Het initiëren en vastleggen van evaluatiegesprekken en contractaudits in het contractbeheersysteem;
Het opstellen van monitoringsdata, het monitoren van de werking en het gebruik van contracten;
Het opstellen van (management)rapportages aangaande inkoopprestaties, waaronder contractcompliance en performance van gecontracteerde partijen;
Neemt deel aan het inkoopteam en het zorginkoopproces;
Draagt bij aan de verdere ontwikkeling van het Regionaal Account Jeugd en de beleidsontwikkeling op dit terrein.
 
 
Profiel                     
Deze opdracht is complex. Aan de contractbeheerder worden om die reden zware eisen gesteld, zoals beschikken over relevante ervaring als contractbeheerder, beleidsmatig inzicht, analytische en  communicatieve vaardigheden. Vanzelfsprekend beschikt u over de bijbehorende competenties.
 

Functie
-         HBO denk- en werkniveau (commercieel-administratieve of juridische richting);
-         Minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke rol, bij zorginstellingen (GGZ en LVB ) of in het directe krachtenveld (zorgverzekeraar, zorgkantoor ) en/of bij gemeenten Een pro-actieve houding en juist kunnen prioriteren zijn voor jou vanzelfsprekend;
-         Ervaring met contractbeheersysteem;
-         Ervaring met het opstellen van monitoringdata en (management)rapportages;
-         Je communiceert zowel mondeling als schriftelijk vlot en correct;
-         Je neemt initiatief, denkt in oplossingen en je kunt goed plannen organiseren;
-         Je bent flexibel en beschikt over een stevige persoonlijkheid;
-         Je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van je werk en je bijdrage aan het contractmanagementproces;
-         Consciëntieus, collegiaal, oplossingsgericht en dienstverlenend.
 
 
Eisen
Beschikbaarheid
 
De kandidaat is inzetbaar vanaf februari 2017 tot en met 31 december 2017 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
 
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
 
Aantoonbaar minimaal twee jaar werkervaring in soortgelijke rol, bij zorginstellingen (GGZ en LVB) of in het directe krachtenveld (zorgverzekering, zorgkantoor) en/of bij gemeenten.
 
Met een diploma afgeronde HBO-opleiding
Commercieel-administratief of juridisch
 
Aantoonbaar ervaring met contractbeheersysteem in de jeugdzorg
 
Aantoonbaar ervaring met het opstellen van monitoringdata en rapportages op het gebied van Jeugdhulp



Gunningscriteria
Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Uitleg gunningscriteria
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit
40 % Met een diploma afgeronde Hbo-opleiding 
Commercieel-administratief of juridisch
40 % Aantoonbaar minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke rol, bij zorginstellingen (GGZ en LVB) of in het directe krachtenveld (zorgverzekeraar, zorgkantoor)
20 % Aantoonbaar ervaring met contractbeheersysteem in de jeugdzorg


Gunningscriterium Prijs
 
Maximaal: € 70,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Competenties te toetsen in interviewfase
 
Beschrijving (uitleg)
1. Initiatief nemen
2. Resultaat- en oplossingsgericht
3. plannen en organiseren
4. zelfstandig
Interviewfase


Beschrijving (uitleg)
Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
 
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
 
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
 
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.
 
De interviews zullen plaatsvinden op 21 februari 2017 tussen 12.30 en 17.00 uur. Gelieve hier rekening mee te houden.
Aanvullende informatie
Aanvullende informatie
Aanvullende Informatie
Vragen betreffende deze aanvraag kunnen uitsluitend in de applicatie van Inhuur WerkenInGelderland worden voorgelegd. Alle Leveranciers worden vervolgens door middel van de nota van inlichtingen, 1 a 2 dagen na sluiting van de vragenperiode, in de applicatie op de hoogte gesteld van de antwoorden op deze vragen.


CV
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. WerkenInGelderland behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.


Planning
Start publicatie 02-02-2017 00:00 
Beantwoording vragen 08-02-2017 23:59 
Sluiting publicatie 15-02-2017 23:59 
Beoordeling offert es (vanaf)16-02-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 17-02-2017 23:59 
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden