Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: SRQ102436
 
Opdracht: Medewerker uitkeringenadministratie, 36 u/w
 
Sluitingsdatum: 2017-02-23 11:03
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

Opdrachtinformatie

Startdatum 27-2-2017
Einddatum 31-5-2017
Optie tot verlenging ja
36
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging

 

 

Wij dagen jou uit!
- Je voert de uitkeringenadministratie (Participatiewet, IOAW, Bijzondere bijstand, Re-integratie) op het terrein van sociale zaken;
- Je voert de administratie voor alle genomen besluiten;
- Je verzorgt en autoriseert BNG betalingsverkeer;
- Je controleert rechtmatigheidsformulieren, voert beslagleggingen uit, verrekent  inkomsten en regelt doorbetalingen aan crediteuren;
- Je hebt telefonisch contact met cliënten voor vragen en/of uitleg;
- Je controleert, beoordeelt en verwerkt bevolkingsmutaties;
- Je draagt zorg voor de totstandkoming van beschikkingen, (periodieke) rapportages, overzichten en verantwoordingsdocumenten. 
 

Wie zoeken wij?
- Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau;
- Je hebt meerdere jaren werkervaring in de uitkeringenadministratie (binnen een  gemeente);
- Je hebt ervaring met GWS;
- Je bent accuraat en administratief zeer sterk;
- Je hebt een actieve en communicatieve houding, kunt snel schakelen en maakt je gemakkelijk nieuwe zaken eigen.
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden