Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 1087
 
Opdracht: Allround Klantmanager, 36 u/w
 
Sluitingsdatum: -0001-11-30 00:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Aanvraagnummer

1087

Aanvang

z.s.m.

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36 uur

Verloopt op

16-03-2017 09:00

 

 

Opdracht
De gemeente is op zoek naar een Allround Klantmanager, die zelfstandig de relaties beheert met klanten met zwaardere en/of meervoudige problematiek. De focus ligt bij deze inhuuropdracht voor 50% op de rechtmatigheid en voor 50% op de doelmatigheid.


Inzake effectief en rechtmatig verstrekking van uitkeringen (50%):
Behandelen van aanvragen, heronderzoeken, mutaties en beëindigingen
Verrichten van onderzoeken en verwerken van de resultaten in GWS
Namens het College van B&W beslissen en redigeren van beschikkingen
Participeren in projecten waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling 


Inzake realiseren uitstroom en sociale activering (zelf en/of door inschakeling van derden) (50%)
Voeren van (intake) gesprekken
Stellen van diagnose en uitdiepen van de klantsituatie (assesment)
Motiveren en selecteren
Uitvoeren van re-integratie- en activeringstrajecten: bemiddelen en plaatsen
Regisseren en monitoren van de trajectuitvoering door derden
Ontwikkelen en onderhouden van netwerken
Initiëren en (mede) ontwikkelen van nieuwe producten en werkmethodieken


Algemeen voor de opdracht geldt:
Het behalen van beoogde resultaten
Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties
Beslissingsbevoegd binnen gestelde kaders
Geven van voorlichting
Het signaleren van kansen en risico’s
Tijdig en nauwkeuring administreren
Uitvoering overige werkzaamheden in opdracht van leidinggevende


Knock-Out Criterium
1. Minimaal afgeronde HBO-opleiding
2. Uurtarief maximaal € 53,00
Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 2 jaar ervaring gedurende de laatste 5 jaar als allround klantmanager (50%)
4. Minimaal 1 jaar ervaring gedurende de laatste 3 jaar met GWS (20%)
5. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (30%)


Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.


In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaten voldoen aan de hierna te noemen competenties:
Uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden
Proactief
Een netwerk kunnen opbouwen en onderhouden
Zelfsturend vermogen
In staat zijn de samenhang te zien
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden