Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 103906
 
Opdracht: (Assistent) projectmanager gebiedsontwikkeling
 
Sluitingsdatum: 2017-03-24 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Bouw en utiliteitsbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Opdrachtinformatie

Startdatum 15-4-2017
Einddatum 15-4-2019
Optie tot verlenging ja
24
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging

 

De functie
In deze functie ondersteun je de Projectdirecteur Westergouwe op meerdere deelaspecten. We zoeken iemand die affiniteit heeft met projectmatig werken. Je hebt de potentie om je te ontwikkelen tot eindverantwoordelijk projectmanager. Inhoudelijke affiniteit op het werkveld projectbeheersing en specifiek ook naar een omgevingsbewustzijn dat procedures, financiën en juridische context omvat, is noodzakelijk. Het gaat daarbij ook om de financiële beheersing, borgen van risico gestuurd werken, zorgen voor heldere opdrachten en scope management, maar vooral opstellen van en sturing op planning. We zoeken ook versterking in de organisatie van het project en het mede helpen verzorgen van de voorbereiding van besluitvorming.
 
basistaken 
Ondersteunen van de projectdirecteur en civiel manager;
Fungeren als aanspreekpunt voor verschillende betrokkenen en verstrekken van procedurele en inhoudelijke informatie, of het vervullen van een inhoudelijk rol in het deelproject;
Gevraagd en ongevraagd adviseren van de projectdirecteur en civiel manager over het project en de omgeving;
Het initiëren, coördineren, realiseren en evalueren van (deel)projecten in de gebiedsontwikkeling Westergouwe, het - namens de projectdirecteur - beheersen en sturen van hiermee gepaard gaande planning en processen;
Het initiëren, coördineren, realiseren en evalueren van strategisch, tactische en operationele planningen van de gebiedsontwikkeling Westergouwe.
 
neventaken 
Voorbereiden van het besluitvormingsproces;
Verzamelen van benodigde informatie en deze op een juiste manier aanleveren;
Verantwoordelijk voor het administratief/organisatorisch beheer van het (deel)project;
Plannen, organiseren en notuleren van overleggen en bijeenkomsten;
Maken van voortgangsrapportages, notities en andere stukken;
Zorgen voor heldere opdrachten en scope management;
Opstellen van integrale project- en werkplanning;
Zorgen voor financiële beheersing eigen (deel)projecten.
 
Indicatieve contacten
De contacten van de  Assistent Projectmanager  bestaan uit zowel interne als externe contacten.
De interne contacten bestaan uit het adviseren van en overleggen met de desbetreffende verantwoordelijke binnen het projectbureau. In externe contact opereert de Assistent Projectmanager  voornamelijk op strategisch en tactisch niveau of wanneer er zich problemen voordoen.
 
Wij vragen 
Een relevante afgeronde opleiding op HBO- of WO-niveau;
Academische werk- en denkniveau;
Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
Ervaring in projectmanagement;
Aantoonbare affiniteit met Gebiedsontwikkeling, met meer dan alleen een technische achtergrond;
Een omgevingsbewustzijn dat procedures, financiën en juridische context omvat;
Een stevige, creatieve persoonlijkheid, die het leuk vindt om in een complexe, soms hectische, politiek gevoelige omgeving te werken;
Een heldere communicator, die beknopt kan formuleren en rapporteren;
Sterk analytisch- en organisatorisch vermogen;
Een goede en sociale teamspeler;
Een doorzetter, die gericht is op het behalen van resultaat en kwaliteit;
Ervaring met MS-projects en in staat planningen op alle relevante abstractieniveaus op te stellen en te communiceren;
Een zelfstandige en pragmatische werker, die intitiatief toont en graag de puntjes op de i zet.
 
Wij zijn in het bijzonder op zoek naar de volgende competenties: Analytisch vermogen, Omgevingsbewustzijn,  Samenwerken en Relatiebeheer, Resultaatgerichtheid en Overtuigingskracht.
 
Looptijd 
De looptijd van de opdracht is 2 jaar, van april 2017 tot april 2019. Eventuele verlenging met nogmaals 2 jaar is mogelijk, waarbij een positieve evaluatie vanuit OG en ON noodzakelijk is voor vervolg. Deze evaluatie vindt plaats minimaal 2 maanden voor einde van de looptijd. De mogelijkheid van tussentijdse beëindiging is aanwezig.
 
Omvang dienstverlening
Er wordt een variabele en flexibele inzet gevraagd van ca. 24 uur per week, eventueel mogelijk uitlopend naar max. 32 uur per week. 
 
Algemene Voorwaarden
Op deze aanbesteding zijn de Algemene Voorwaarden voor detachering van personeel bij het projectbureau Westergouwe van toepassing, (zie de bijlage onder omschrijving procedure) .
Leverings-, betalings- of andere voorwaarden van Gegadigden worden uitdrukkelijk van de hand gewezen.
Deze Algemene voorwaarden dienen bij Aanmelding door Gegadigden geheel en zonder voorbehoud te worden geaccepteerd. Indien een Gegadigde deze niet geheel accepteert, leidt dit tot ongeldigheid van zijn Aanmelding en zal Gegadigde van verdere deelname worden uitgesloten.
 
Gunningscriterium
De aanbiedingen die compleet en volgens voorwaarden zijn ingediend, worden beoordeeld op het gunningscriterium Beste Prijs-Kwaliteitsverhouding, waarbij kwaliteit zwaarder weegt dan prijs
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden