Doel en aard van het project:
Het project heeft als belangrijkste taak om de analyse omgeving (SQL Server) van de divisie Klant & Service in te richten volgens een nieuwe architectuur. Deze nieuwe architectuur is gebaseerd op een datavault methodiek. Het project zorgt ervoor dat de gegevensbronnen die in de huidige analyse omgeving zitten, worden ondergebracht in de nieuwe omgeving volgens de nieuwe architectuur en principes.
Het betreft een project met een hoog technisch karakter, waarbij het hanteren van SQL en datavault centraal staan.
Jouw rol in het project:
Als CI-analist in het projectteam heb je de rol van ontwikkelaar. Je zorgt ervoor dat de bronnen worden opgenomen in analyselaag en dat de bronnen worden opgeslagen via de datavault methodiek. Hierbij programmeer je de ETL en maak je adequate beschrijvingen van de bronnen en de ETL.
Ervaring als CI-analist is een pré. Door deze ervaring kun je immers bijdragen aan een optimale aansluiting tussen de oplevering van het project en de wensen van onze analisten. Naast de technische verantwoordelijkheden, maak je afspraken met leveranciers van data over de frequentie, detaillering en kwaliteit van de aan te leveren data.
Doel van de functie
De Customer Intelligence Analist creëert op basis van beschikbare data een integraal en consistent beeld van de uitvoering van de processen en de gevolgen voor de klant en adviseert hierover.
Kaders en speel-/ regelruimte:
De Customer Intelligence Analist functioneert op divisieniveau binnen de doelstellingen van de divisie. Zoekt zowel binnen als buiten de eigen divisie pro-actief naar samenwerking met collega’s. Kaderstellend is het beleid van de divisie.
Vakinhoudelijke competenties:
-HBO opleiding bij voorkeur op gebied van Informatica.
-Heeft een aantal jaren kennis van de datamining technieken (segmentatie, clustering, voorspelmodellen) en analysetools zoals SPSS (Clementine).
-Heeft ervaring met de toepassing van Datavault modellering.
-Ervaring met het opzetten van data-omgevingen (SQL) en data-manipulatie.
-Beschikt over aantoonbare adviesvaardigheden binnen politiek complexe organisatie.
Contextinformatie en kleurbeeld:
De werkzaamheden van Klant & Service richten zich op drie belangrijke gebieden. Om te beginnen is Klant & Service het eerste aanspreekpunt voor de klant. Klant & Service behandelt de klantencontacten waar geen specialist uit de andere functies bij nodig is. Daarnaast zorgt Klant & Service ervoor dat de klant overal en altijd (via ieder kanaal) dezelfde informatie krijgt aangeboden. Of hij nu inlogt op mijnuwv.nl of iemand persoonlijk spreekt aan de telefoon of aan de balie: hij krijgt overal dezelfde informatie, ook over zijn persoonlijke situatie. Tot slot vergaren we kennis over de uitvoering en het gedrag van de klant op basis hiervan adviseert Klant & Service over verbeteringen.
Klantexpertise
Kleurbeeld van Klantexpertise
Binnen de afdeling Klantexpertise wordt kennis over het gedrag van klanten opgebouwd en verzameld. Deze kennis wordt gebruikt om te adviseren over de dienstverlening. Het uiteindelijke doel is om bij te dragen aan klantgerichter en efficiënter Bedrijf.
Binnen Klantexpertise werken professionals met passie voor het vak (analyse of onderzoek) waarin de ambitie om doelstelling van Klantexpertise te bereiken centraal staat. Omdat er een aantal verschillende vakgebieden (customer intelligence, marktonderzoek, advisering) met elkaar gecombineerd werken, wordt er in hechte en functionele teams met elkaar samengewerkt.
Bij Klantexpertise draait het om de volgende kernwaarden: Professioneel, vertrouwen en hoge kwaliteit, gedreven, pragmatisch, nieuwsgierig en standvastig.
Bijzonderheden
In het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen wordt verwacht dat voor woon-werkverkeer en eventuele dienstreizen gebruik gemaakt wordt van het openbaar vervoer
Aanvraag gunningscriteria
Omschrijving
|
Knock-out
|
Belang (1 = minst, 10 = meest)
|
Tenminste 5 jaar ervaring met Microsoft SQL server tooling SSIS.
|
|
|
Afgeronde HBO-opleiding op het gebied van (bedrijfskundige) informatica
|
|
5
|
Tenminste 4 jaar ervaring met het toepassen van verschillende datawarehouse technieken opgedaan in de laatste 5 jaar (Vermeld dit duidelijk in uw CV).
|
|
8
|
Tenminste 3 jaar ervaring met het toepassen van datavaultmodelering (opgedaan in de laatste 5 jaar).
|
|
9
|
Gecertificeerd MCTS SQL Server
|
|
6
|
Gecertificeerd in Datavault modellering
|
|
7
|
Kennis en ervaring met het opstellen van beheerdocumenten.
|
|
4
|
Leverancier verklaart – evenals opdrachtgever – een actief duurzaamheidbeleid te voeren en streeft naar verminderde CO2-uitstoot. Kandidaat reist aantoonbaar per openbaar vervoer of ongemotoriseerd van woning naar werk voor ten minste 80% van de reisafstand.
|
|
3
|
In uw referentie toont u ervaring aan met het (technisch/ETL) aansluiten van meerdere databronnen op een door specialisten te gebruiken platform. En het maken van relevante beschrijvingen voor specialisten. U vermeldt ook telefoonnummer en contactpersoon
|
|
|
CV eisen
CV volledig in het Nederlands (maximaal 7 pagina’s)
De maximale individuele inhuurperiode is vastgesteld op 4 jaar. Onderbrekingen tussen contracten worden hierin eveneens meegeteld, tenzij de onderbreking minimaal 12 aaneengesloten maanden heeft geduurd. Na een onderbreking van minimaal 12 aaneengesloten maanden kan opnieuw aangeboden worden voor opdrachten en begint de telling van de maximale inhuurperiode opnieuw.
Uw aanbieding wordt niet geaccepteerd indien de maximaal hierboven bedoelde inhuurperiode wordt overschreden.
Ook wordt uw aanbieding niet geaccepteerd als u een dienstverband voor bepaalde/ onbepaalde tijd hebt gehad met UWV en u zich binnen 1 jaar na uitdiensttreding aanbiedt voor een opdracht.
Let op
Bij deze aanvraag nodigen wij u uit om concurrerend te offreren. De aanvraag wordt zonder maximum tarief uitgezet. Echter, aanbiedingen met een tarief dat meer dan 5% hoger is dan het gemiddelde tarief van alle aangeboden offertes worden afgewezen
|