Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 89807:1
 
Opdracht: Junior Tester 36 u per wk
 
Sluitingsdatum: 2013-08-09 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:

LET OP: Als je een aanbieding wilt verrichten op deze opdracht moet je reeds gekwalificeerd zijn bij de betreffende opdrachtgever. Je kunt alleen aanbiedingen verrichten op opdrachten die zijn gepubliceerd na jouw registratie- en kwalificatiedatum. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tenderplace op telefoonnummer: 020-5216207

 

 

Vragen stellen kan tot 7 augustus 10.00 uur

De sluitingstijd voor het indienen van de offerte is: 9 augustus 2013 12:00:00

Match gesprekken vinden plaats op: 14 en 15 augustus 2013

 

Het Servicehuis Personeel (hierna te noemen SHP) verleent diensten op het gebied van personeelsadministratie en -informatie aan alle gemeentelijke organisaties. Sinds 2011 is het Servicehuis Personeel volledig in bedrijf voor veertig diensten. Het Servicehuis Personeel zorgt voor de salarisbetalingen aan alle medewerkers en beheert het gemeentebrede personeels- en informatiesysteem: Mijn Personeelsnet. Een systeem dat gebaseerd is op medewerkers- en managersselfservice. Daarnaast treden we ook op als vervangend werkgever en maakt Bureau van Werk naar Werk onderdeel uit van SHP. Werken bij het Servicehuis Personeel betekent werken in een enthousiaste, levendige organisatie die, vanuit een lerende houding, elke dag opnieuw werkt aan het vormgeven van vernieuwing en verbetering van de dienstverlening op P&O-gebied

 

 

In december 2012 is het project Take5 gestart. In dit project wordt MijnPersoneelsnet (HR portal en backoffice applicatie) vervangen door een nieuwe versie van Personnelview (versie 5) en de onderliggende technische infrastructuur gemoderniseerd.

Van de tester worden de volgende werkzaamheden verwacht:
-Voorbereiden van het testtraject (Klaarzetten test en acceptatieomgeving, checken en verifiëren van benodigdheden tbv testuitvoer)
-Reviewen (Mede) inrichtingsdocumentatie met betrekking to bovenstaande domeinen
-Gezamenlijk met de testmanager opstellen van een detail test plan mbt bovenstaande domeinen
-Opstellen testscripts voor de functionele acceptatietest volgens TMAP.
-In samenwerking met de informatie analisten en de testmanager uitvoeren van de functionele acceptatietest
-Communiceren en overleggen van de bevindingen met de leverancier ADP
-Opstellen van de scenario’s voor de gebruikers acceptatie test.
Bovenstaande werkzaamheden zullen uitgevoerd en begeleid worden door de testmanager van Take 5.

 

Eisen

-De geschikte kandidaat beschikt over minimaal een HBO werk en denk niveau.

-Het CV (LET OP: maximaal 5 pagina's) van de kandidaat is aan de map achter deze vraag toegevoegd.

-De kandidaat heeft een certificering in TMAP next test engineer. Het cerificaat TMAP next test enginering dient te worden toegevoegd.

-De kandidaat heeft aantoonbare kennis van systeemontwikkelingen zoals modelleringstechnieken (DFD, STD) en de waterval methodiek. Dit staat duidelijk beschreven in het CV.

-De kandidaat heeft aantoonbare kennis van communicatie protocollen (interface’s), zoals bijv. XML. Dit staat duidelijk beschreven in het CV

-De kandidaat is direct na gunning beschikbaar voor 3 maanden voor 36 uur per week. Een verlenging is mogelijk.

- De Junior kandidaat heeft tenminste 6 maanden en maximaal 3 jaar ervaring als tester. Dit staat duidelijk beschreven in het CV

-Heeft de kandidaat heeft aantoonbare kennis van ISO 9126 (kwaliteitsstandaard mbt software testen). Dit staat duidelijk beschreven in het CV Weging: 24 %

- Heeft de kandidaat ervaring in het testen van HR processen en/ of HR systemen. U voegt van deze ervaring minimaal 1 referentie toe waaruit blijkt dat de ervaring is opgedaan. Weging: 36 %

 

 

U gaat akkoord met de concept overeenkomst en de Eigen Verklaring en voegt de Eigen Verklaring, geheel ingevuld en ondertekend, toe aan de map achter deze vraag. Let op, sinds 17 juni 2013 gebruiken wij een andere eigen verklaring dan die wij hiervoor hebben gebruikt. Deze nieuwe eigen verklaring kan gevonden worden in de map "download documenten"
en moet worden ingevuld en aangeleverd per offerteaanvraag.

 

 

Gunning vindt plaats aan de inschrijver die voldoet aan de in de offerteaanvraag voor deze specifieke opdracht gestelde eisen én de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan en tevens na selectie op matchgesprekken.

 

De beoordeling wordt uitgevoerd in de volgende stappen:

1. Voldoet de inschrijving aan de gestelde eisen. De inschrijving dient aan de in deze offerteaanvraag gestelde eisen volledig te voldoen. Het niet voldoen aan een eis betekent uitsluiting van verdere beoordeling van de inschrijving (knock-out).

2. Beoordeling inschrijving op basis van gunningcriteria (kwaliteit en prijs).
De score op de wensen (kwaliteit) wordt bepaald door de opdrachtgever en is zichtbaar in de online vragenlijst. In deze offerteaanvraag maakt de kwaliteit (wensen) voor 60% deel uit van de score op de gunningcriteria. De prijs maakt in deze offerteaanvraag voor 40% deel uit van de score op de gunningcriteria. De verdeling van de punten voor de score op prijs wordt als volgt berekend: de inschrijver met de laagste prijs krijgt het maximale aantal punten. Alle overige inschrijvers worden gerelateerd aan de inschrijving met de laagste prijs.

3. Daarna zal de beoordeling plaatsvinden op basis van de
matchgesprekken.

 

 

Indien ondernemer ZZP'er is, overlegt deze bij een uitnodiging voor een geprek de bewijzen van zijn zelfstandigheid door overlegging van kopieën van één of meer van de volgende bescheiden:
- VAR-WUO/VAR;
- Bewijs van inschrijving in het handelsregister van de Kamer van Koophandel;
- Minimaal 1 referentie vorige opdrachtgevers of accountantsverklaring waaruit blijkt dat Opdrachtnemer voldoet aan de zelfstandigheid van de ondernemer;
- Bewijs van de belastingdienst met daarop het BTW-nummer;
- een verklaring van de belastingdienst betreffende het betaalgedrag van opdrachtnemer;
- Polis aansprakelijkheidsverzekering.

 

De gemeente behoudt zich het recht voor om, zonder verdere opgaaf van redenen en zonder enige verplichting tot betalen van welke vergoeding dan ook, deze uitgebrachte offerteaanvraag in te trekken, een offerte te weigeren of een offerte af te wijzen.

 

 

U dient uw UURTARIEF inclusief eventuele overige bijkomende kosten, exclusief BTW, ingevuld, afgerond op hele euro's in. Deze dient u in te vullen bij de grijze button "Prijs / tarief". Op basis van dit tarief zal uw offerte beoordeeld worden.
Het tarief voor deze opdracht is gemaximeerd op EUR60,- inclusief alle reiskosten binnen de gemeente Amsterdam. Geen andere kosten worden vergoed.

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden