Van 10-7-2017 t/m 10-7-2018
Optie verlenging: 1 x 12 maanden
maximaal €65
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Start publicatie 26-05-2017 11:00
Vragen stellen tot 09-06-2017 00:00
Beantwoording vragen 14-06-2017 10:00
Offerte indienen tot 19-06-2017 10:00
Start beoordeling 19-06-2017 10:00
Verwachte gunning 05-07-2017 00:00
Opdrachtomschrijving
Het uitwerken van ontwerpen voor civiel-, cultuurtechnische projecten op het gebied van infra en beheer & onderhoud.
De volgende deeltaken zijn daarbij te onderscheiden:
vooraf inventariseren/inspecteren van de projectlocatie en het maken en beheren van tekeningen en het voorbereiden van aanvragen voor vergunningen voor kabels en leidingen, waterschappen e.d;
maken van bestekken/technische omschrijvingen en nota's van inlichtingen, het opstellen hoeveelheidsbepalingen t.b.v. (elementen- en besteks) begrotingen, planningen als mede het voorbereiden van- en assisteren bij de aanbesteding van uit te voeren werken;
vaststellen van materialen en specificaties, maken van berekeningen en het doen van hoeveelheidbepalingen alsmede het (mede) opstellen van planningen in MS-project.
Het binnen het gegeven mandaat voeren van overleg en verzorgen van de communicatie met
opdrachtgever, aannemer, nutsbedrijven en/of woonomgeving/(toekomstige) gebruikers van het werk.
Overige werkzaamheden, waaronder:
leveren van bijdragen aan de ontwikkeling van de kwaliteitszorg binnen de kaders van de kwaliteitsmethodieken zoals ISO en INK en de optimalisering van (bedrijfs)-processen en standaardiseringen;
leveren van bijdragen aan de automatiseringsontwikkeling bij de afdeling;
deelnemen aan vakgroepen van de afdeling.
Ter ondersteuning van de projectleiders en inkoper toetsen van bestekken, werkomschrijvingen en raamcontracten en het verrichten van werkzaamheden ten behoeve van inkoopactiviteiten.
De volgende deeltaken zijn daarbij te onderscheiden:
toetsen van contracten op juistheid, volledigheid en uitvoerbaarheid;
adviseren van projectleiders en bestekschrijvers op de te beschrijven teksten van de totstandkoming van overeenkomsten;
actueel houden van het moederbestek.
Kandidaatomschrijving
Als senior werkvoorbereider / bestektoetser ben je in staat het overzicht te behouden, efficiënt te plannen, kostenbewust te handelen en een sparring-partner te zijn voor enerzijds de projectleiders én anderzijds de toezichthouders openbare ruimte van de gemeente ’s-Hertogenbosch.
Eisen
Voorwaarden voor deelname
Uniform Europees Aanbestedingsdocument 2016-2017 (108010).pdf
Diploma
MBO infrastuctuur
Minimale werkervaring
Tenminste 5 jaar werkzaam als werkvoorbereider in het vakgebied. Ervaring met toezichthoudende taken.
Minimale competenties
- uitstekende sociale vaardigheden; - sterk communicatief vermogen zowel mondeling als schriftelijk; - flexibele, resultaatgerichte en zelfstandige werkhouding die tevens op samenwerking en ondersteuning is ingesteld;
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
MBO diploma infrastructuur
aanleveren na gunning
Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
Gewenst opleidingsniveau
- RAW- en raamovereenkomsten met open posten - Directie UAV - Europese aanbestedingsrichtlijnen - innovatieve contracten, zoals UAV-G - Microstation V8 - NLCS
Weging: 10 %
Gewenste werkervaring
Je hebt enkele jaren ervaring binnen de gemeentelijke overheid 15 % Je hebt enkele jaren ervaring in de uitvoering van projecten 10%
Weging: 25 %
Gewenste competenties
Je hebt een natuurlijk overwicht en verantwoordelijkheidsgevoel;
Weging: 15 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Aantoonbare werkervaring bij de gemeentelijke overheid, natuurlijk overwicht en verantwoordelijkheidsgevoel
Weging: 25 %
|