Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-8-2017 |
Einddatum |
1-7-2018 |
Optie tot verlenging |
Ja |
|
24 |
Aantal posities |
1 |
|
|
Functie-eisen
Vooropleiding op MBO bouwkunde niveau. Door ervaring en aangevuld met verschillende vakgerichte cursussen tot op HBO werk- en denkniveau;
Minimaal 10 jaar werkervaring binnen een bestuurlijke complexe omgeving of multidisciplinaire projecten in de utiliteitsbouw op het gebied van bouwkunde en installaties;
Ervaring met de beheer en exploitatiefase en de relatie met de uitvoeringsfase;
Stressbestendig, overzicht kunnen houden en snel kunnen schakelen;
Plannen en organiseren;
Zelfstandig kunnen werken en gericht op een vruchtbare samenwerking;
Uitstekende communicatieve vaardigheden, goed kunnen schakelen op verschillende niveaus;
Resultaatgericht, accuraat, vindingrijk, pro actief, doortastend en hands-on mentaliteit;
Mensgericht, tactvol, tegengestelde belangen goed in kunnen schatten en ermee omgaan; politiek-bestuurlijke sensitiviteit.
Werkzaamheden
De nadruk van de werkzaamheden zal liggen op:
Vertegenwoordigt de opdrachtgever binnen de overeengekomen bevoegdheid en informeert, adviseert en rapporteert aan de opdrachtgever;
Het kunnen opstellen van beknopte werkomschrijvingen;
Controleren van uitvoeringsdocumenten aan de hand van contractstukken
Bijwonen van de bouwvergaderingen en verslaglegging daarvan;
Inspecteren van de kwaliteit van het afgeleverde werk, signaleren van afwijkingen en meer- en minderwerken;
Samenwerking met de betrokken architect en (installatie) adviseurs;
Opstellen van een toetsplan;
Toezicht houden op de bouwplaats, controleren of de aangegeven materialen worden gebruikt, uitvoering volgens tekening en de veiligheidsvoorschriften en geldende wet- en regelgeving worden nageleefd;
De voortgang van het werk monitoren en inspecteren middels ED-controls;
Aannemer of uitvoerder adviseren over technische zaken;
Bijhouden van de gehele bouwadministratie: maken van rapportages over de voortgang van het werk mede ten behoeve van de financiële vorderingen van de aannemer;
Het bewaken van de voortgangsplanning;
Het communiceren en het uitvoeren van de projectadministratie via Docstream.
Verzorgen van de eindoplevering: aan het einde van het werk wederom opnemen van het werk om te beoordelen of de aannemer zowel aan al zijn verplichtingen heeft gedaan alsmede de kwaliteit van de aangeleverde revisie. De resultaten hiervan vastleggen in een proces-verbaal.
Uitvraag
De opdrachtgever zoekt de beste bij de opdrachtgever passende toezichthouder bouw voor deze opdracht in termen van:
Professionaliteit, deskundigheid en ervaring;
Kosten;
Betrouwbaarheid en continuïteit
De verwachte startdatum is 1 augustus 2017, de beoogde opleverdatum is 1 juli 2018.
De scope van de opdracht vraagt in eerste instantie een inzet van de Toezichthouder Bouw voor circa 24 uur per week (indicatief, betreft een regie opdracht voor 0 uren).
De opdrachtgever vraagt u daarom de volgende gegevens aan te leveren:
Een Plan van aanpak (max. 4 A4tjes) - opgenomen in het cv
Een uitgebreide cv van de voor te stellen toezichthouder bouw;
Een opgave van het bijbehorende uurtarief (totaal, excl. BTW.)
Op basis van de beoordeling van Plan van aanpak de cv’s en bijbehorend uurtarief zal de voorgestelde kandidaat al dan niet worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. Vervolgens zal op basis van het cv en kennismakingsgesprek een definitieve keuze worden gemaakt.
|