Startdatum : 1 september 2013
Einddatum : 1 juni 2014
Maximaal tarief: € 65,00 per uur inclusief reiskosten woon-werk-woon vervoer en parkeerkosten, exclusief btw
Functie
De afdeling DIV verzorgt als bedrijfsarchivaris een verantwoorde, betrouwbare en snelle documentaire informatievoorziening ten behoeve van ons en onze ketenpartners (de organisaties in de wettelijke en technische ketens waar wij een deel van uitmaken, zoals Belastingdienst, SVB en Logius).
De Coördinator O&E DIV houdt de regie op de uitvoering van de releases en is verantwoordelijk voor de implementatie van de releases. Het opstellen en beheren van de functionele releasekalender (in afstemming met Business en ICT-Service en DIV interne partijen. ), regie houden op de uitvoering van de functionele releases, bewaken van implementatie van de releases.
Wij vragen
Je hebt minimaal een HBO opleiding afgerond richting informatica of bedrijfskunde. Je hebt kennis van projectmanagementtechnieken (Prince2). Je hebt gedegen kennis van toegepaste ICT in grote administratieve organisaties en diepgaande kennis van systeemontwikkelings- en beheersprocessen. Kennis van ketenbeheer en relevante bedrijfsfuncties is van belang. Je hebt minimaal 2 jaar ervaring op het terrein van releasemanagement en exploitatie. Competenties die, naast de bedrijfscompetenties, relevant zijn voor deze functie zijn: plannen en organiseren, voortgangsbewaking, overtuigingskracht, kwaliteitsgerichtheid en mondelinge communicatie.
-een optimaal opererende (denken en doen in toegevoegde waarde);
-innovatieve (denken en doen in kansen en opbrengsten);
- een volledig geïntegreerde bedrijfsvoerder zijn (denken en doen in samenhang en partnerships).
Aanvraag gunningcriteria
Omschrijving
|
Knock-out
|
Belang (1 = minst, 10 = meest)
|
U dient één referentie van een relevante opdracht in. Deze moet u opnemen in uw cv en als één document uploaden. U vermeldt opdrachtgever, telefoonnummer, begin/einddatum (niet ouder dan 1 jaar), uur per week, omschrijving werkzaamheden en resultaat.
|
|
|
Leverancier verklaart – evenals UWV – een actief duurzaamheidbeleid te voeren en streeft naar verminderde CO2-uitstoot. Kandidaat reist aantoonbaar per openbaar vervoer of ongemotoriseerd van woning naar werk voor ten minste 80% van de reisafstand.
|
|
3
|
Diploma HBO Informatica of Bedrijfskunde
|
|
7
|
Certificaat Prince 2 Practitioner
|
|
10
|
Minimaal 3 jaar werkervaring met toegepaste ICT in grote administratieve organisaties in de afgelopen 5 jaar
|
|
8
|
Minimaal 3 jaar werkervaring met/ werkzaam in systeemontwikkelings- en beheerprocessen in de afgelopen 5 jaar
|
|
8
|
Minimaal 3 jaar werkervaring in de rol van changemanager of vergelijkbaar op het terrein van releasemanagement en exploitatie in de afgelopen 5 jaar
|
|
7
|
|
|
|
|
CV eisen
In Nederlands en maximaal 7 pagina's
Extra voorwaarden
De maximale individuele inhuurperiode is vastgesteld op 4 jaar. Onderbrekingen tussen contracten worden hierin eveneens meegeteld, tenzij de onderbreking minimaal 12 aaneengesloten maanden heeft geduurd. Na een onderbreking van minimaal 12 aaneengesloten maanden kan opnieuw aangeboden worden voor opdrachten en begint de telling van de maximale inhuurperiode opnieuw.
Uw aanbieding wordt niet geaccepteerd indien de maximaal hierboven bedoelde inhuurperiode wordt overschreden.
Ook wordt uw aanbieding niet geaccepteerd als u een dienstverband voor bepaalde/ onbepaalde tijd hebt gehad met UWV en u zich binnen 1 jaar na uitdiensttreding aanbiedt voor een opdracht.
|