Startdatum 10-07-2017
Einddatum 22-12-2017
Uren per week 36
Uren per dag 8
Aantal verlengingen 2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
3 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.
Opdracht omschrijving
“Samen doen wat nodig is voor een krachtige samenleving”. Binnen het Sociaal Domein is het onze opgave om ervoor te zorgen dat mensen zelfredzaam kunnen zijn en zo lang mogelijk blijven. De veranderingen in de samenleving vragen om een overheid die in netwerken kan samenwerken. Dus niet meer voor iemand regelen, maar samen zaken inregelen. Naast inhoudelijke opgaven ligt er een grote opgave op het terrein van Strategie en Bedrijfsvoering. Om grip te houden moeten we de volle breedte van het Sociaal Domein ontwikkelen en innoveren. De dienst Sociaal Domein omvat de sectoren Zelf & Netwerk, Toegang, Ondersteuning, Sociale Zaken en Strategie en Bedrijfsvoering.
De sector Strategie en Bedrijfsvoering heeft een adviserende en ondersteunende rol en is gesprekspartner voor de andere sectoren van de dienst Sociaal Domein, het management team en de directie. De sector levert flexibele advisering en ondersteuning op strategisch, financieel, juridisch, inhoudelijk en organisatorisch niveau.
Functieomschrijving
Systematisch, onafhankelijk en zelfstandig uitvoeren van interne controles, kwaliteitsonderzoeken en audits op het terrein van procesbeheersing, rechtmatigheid, doelmatigheid en doeltreffendheid;
Rapporteren over de resultaten van de onderzoeken en de follow-up hierop bewaken;
Inzichtelijk maken van de kwaliteit van de beheerskaders van de onderzochte processen en het doen van aanbevelingen ter verbetering;
In kaart brengen van eventuele risico’s en advisering aan het management hieromtrent;
Bijdrage aan de doorontwikkeling en implementatie van visie, werkwijzen, instrumenten en procedures ten behoeve van succesvolle borging van interne auditing;
Advisering (gevraagd en ongevraagd) aan het management over de kwaliteitsborging;
Zelfstandig voeren van overleggen met diverse betrokkenen binnen het Sociaal Domein;
Beoordelen van financiële stukken van derden;
Deelname in project- en/of werkgroepen.
Kandidaat omschrijving
Je beschikt over een afgeronde bacheloropleiding op Hbo-niveau, bij voorkeur bedrijfskunde of accountancy;
Je hebt recente relevante werkervaring, binnen het Sociaal Domein en specialisatie in een of meerdere onderwerpen van de wet- en regelgeving van de PW/IOAW, Jeugd/WMO en Bbz/IOAZ;
Het is een pré als je ervaring hebt met procesmanagement;
Gemeentelijke ervaring en kennis van BBV, gemeentefinanciën en de gemeentelijke systemen (o.a. Coda, Corsa en Stratech) zijn een pré;
Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
Je hebt een helicopterview, goed ontwikkelde analytische vaardigheden en beschikt over het vermogen om naar details te kijken;
Daadkracht, initiatiefrijk, onderzoekend, probleemoplossend vermogen, resultaatgericht en kwaliteitsbewust zijn competenties die bij jou passen;
Je hebt een sterke persoonlijkheid en kan snel zelfstandig aan de slag binnen deze functie.
Je bent bereid om op vrijdagen te werken.
Tarief
Maximaal: € 85,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.
Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
Je beschikt over een afgeronde bachelor opleiding op relevant Hbo-niveau
Je hebt recente relevante werkervaring, binnen het Sociaal Domein en specialisatie in een of meerdere onderwerpen van de wet- en regelgeving van de PW/IOAW, Jeugd/WMO en Bbz/IOAZ.
Inhoudelijke CV wensen
30 % Je beschikt over een afgeronde bachelor opleiding op Hbo-niveau, richting bedrijfskunde of accountancy
30 % Je hebt minimaal 4 jaar relevante werkervaring binnen het Sociaal Domein en je bent gespecialiseerd in de wet- en regelgeving van de PW/IOAW en Bbz/IOAZ
20 % Je hebt ervaring hebt met procesmanagement
20 % Je hebt gemeentelijke ervaring en kennis van BBV, gemeentefinanciën en de gemeentelijke systemen (o.a. Coda, Corsa en Stratech)
Planning
Start publicatie 13-06-2017 00:00
Einddatum vragen 16-06-2017 23:59
Beantwoording vragen 19-06-2017 23:59
Sluiting publicatie 26-06-2017 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 27-06-2017 00:00
Verwachte terugkoppeling 07-07-2017 23:59
|