Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 1283
 
Opdracht: Medewerker KCC voor team Frontoffice Samenleving, 24-36 u/w
 
Sluitingsdatum: 2017-07-14 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Management support
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Aanvraagnummer

1283

Aanvang

z.s.m.

Duur

3 maanden

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

24 tot 36 uur

Verloopt op

14-07-2017 09:00

 

 

Opdracht
Als medewerker Klantcontact Centrum (KCC) ben je hét aanspreekpunt voor de publieke dienstverlening richting inwoners, bedrijven en instellingen die contact zoeken met de gemeente. Het team ontvangt, adviseert, begeleidt en ondersteunt klanten via de telefoon, email, webcare. Klanten kunnen bij jou terecht voor informatie over producten, wetten, regelingen en procedures. Waar nodig ben je in staat klanten te verwijzen naar andere (dienstverlenende) instanties en voorzieningen. Je legt alle afspraken vast in het Klantcontact Systeem. De twee medewerkers KCC zijn aanspreekpunt voor het team Frontoffice Samenleving (FOSAM), die alle telefoontjes en e-mails beantwoordt voor het sociale domein (inkomen, zorg, jeugd, maatschappelijk werk en schuldhulpverlening).
Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 45,52
 

Gunningscriteria (weging)
2. MBO+ werk – en denkniveau, blijkend uit een afgeronde opleiding op minimaal MBO+-niveau (20%)
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker KCC bij een gemeente in de afgelopen 3 jaar (30%)
4. Aantoonbare werkervaring op het gebied van sociaal domein (20%)
5. Flexibel inzetbaar binnen de reguliere openingstijden (15%)
6. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (15%)


Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
Zelfstandig
Klant- en servicegericht
Flexibel
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden