Aanvraagnummer
|
1283
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
3 maanden
|
Opleidingsniveau
|
MBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
24 tot 36 uur
|
Verloopt op
|
14-07-2017 09:00
|
Opdracht
Als medewerker Klantcontact Centrum (KCC) ben je hét aanspreekpunt voor de publieke dienstverlening richting inwoners, bedrijven en instellingen die contact zoeken met de gemeente. Het team ontvangt, adviseert, begeleidt en ondersteunt klanten via de telefoon, email, webcare. Klanten kunnen bij jou terecht voor informatie over producten, wetten, regelingen en procedures. Waar nodig ben je in staat klanten te verwijzen naar andere (dienstverlenende) instanties en voorzieningen. Je legt alle afspraken vast in het Klantcontact Systeem. De twee medewerkers KCC zijn aanspreekpunt voor het team Frontoffice Samenleving (FOSAM), die alle telefoontjes en e-mails beantwoordt voor het sociale domein (inkomen, zorg, jeugd, maatschappelijk werk en schuldhulpverlening).
Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 45,52
Gunningscriteria (weging)
2. MBO+ werk – en denkniveau, blijkend uit een afgeronde opleiding op minimaal MBO+-niveau (20%)
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker KCC bij een gemeente in de afgelopen 3 jaar (30%)
4. Aantoonbare werkervaring op het gebied van sociaal domein (20%)
5. Flexibel inzetbaar binnen de reguliere openingstijden (15%)
6. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (15%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
Zelfstandig
Klant- en servicegericht
Flexibel
|