Van 15-8-2017 t/m 31-12-2017 | Optie verlenging: 2 x 6 maanden
€0 - €80 per uur | Financieel & Economisch | Uren: 16 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 13-07-2017 00:00
Vragen stellen tot 20-07-2017 00:00
Beantwoording vragen 24-07-2017 00:00
Offerte indienen tot 28-07-2017 00:00
Start beoordeling 28-07-2017 00:00
Verwachte gunning 07-09-2017 00:00
Opdrachtomschrijving
Wij zoeken een collega als eerste aanspreekpunt voor laadinfrastructuur voor de provincie (in- en extern). Dit betekent dat je ons komt ondersteunen bij de onderstaande werkzaamheden:
Resultaten laadinfrastructuur, betreffende het realiseren van 1240 laadpalen in 62 Brabantse en Limburgse gemeenten, waarvan de combinatie Nuon/Heijmans concessiehouder is:
• Uitvoeren van het contractmanagement van de aan Nuon Heijmans gegunde concessie:
-Overall projectleider, contractmanager
-Eerste aanspreekpunt zijn voor gemeenten/provincie Limburg/Nuon Heijmans
-Voorbereiden en aanwezig zijn bij periodiek overleg met Nuon Heijmans (elke 6 weken)
-In de tweede helft van 2017 afspraken vastleggen met Nuon Heijmans over: de implementatie van OSC en innovatie-afspraken uit het contract
-In de tweede helft van 2017 afspraken vastleggen met Eneco over: energielevering op laadpalen fase B (wel/niet, onder welke voorwaarden)
Resultaten laadinfrastructuur, betreffende 255 laadpalen die de provincie in de periode 2014-1016 in 35 Brabantse gemeenten heeft geplaatst en nu exploiteert en waarvan een deel van de beheers- en onderhoudswerkzaamheden is ondergebracht bij EVNet:
• In de tweede helft van 2017 met EVNet nadere afspraken vastleggen over het gezamenlijk beheer en onderhoud van de laadpalen uit fase A1 en A2 in de periode 2018-2020.
• ondersteunen bij het opstellen van de benodigde contracten/overeenkomsten.
Resultaten innovatieprogramma laadinfrastructuur met B5 (het stedelijk netwerk waarin Breda, Eindhoven, Helmond,
’s-Hertogenbosch en Tilburg én de provincie Noord- Brabant met elkaar optrekken)
• In B5 verband zijn bestuurlijke afspraken gemaakt over het uitwerken van een plan van aanpak voor een innovatieprogramma met gemeenten. Gemeente Breda trekt dit. In het bestuurlijk B5 overleg van 3 oktober moet het plan worden ingebracht. Input leveren vanuit de Provincie Noord-Brabant voor het plan van aanpak en afspraken maken voor de inzet van de Green Deal-gelden laadinfrastructuur hiervoor met gemeenten in Brabant en Limburg.
• Innovatieprogramma opnemen in de uitwerking van het 100.000 voertuigenplan van de provincie Noord-Brabant en het daarvoor benodigde overleg met de projectgroep 100.000 voertuigenplan voeren.
Showcases laadinfrastructuur ‘laden op lokale duurzame energie’:
• Vervangen van provinciaal medewerker als contactpersoon namens de provincie Noord-Brabant waar nodig
Kandidaatomschrijving
Wij zoeken een (tijdelijke) collega die beschikt over:
Aantoonbare kennis van provinciale ambitie en het beleid omtrent energie, specifiek m.b.t. het 100.000 voertuigenplan en laadinfrastructuur;
Kennis en ervaring heeft met uitvoering provinciaal beleid terzake;
Relevant netwerk;
Zowel kunnen opereren op strategisch/tactisch niveau als operationeel niveau.
Competenties die van belang zijn bij deze functie :
Daadkracht;
Ondernemend;
Een vlotte pen;
Teamspeler, maar ook zelfstandig een opdracht van a naar b brengen;
Zorgvuldig
Eisen
Opleidingsniveau
Minimaal HBO/Universitair. Bij voorkeur economie, milieu of verkeer en vervoer (dit blijkt uit CV) .
Werkervaring
Kandidaat heeft minimaal 4 jaar aantoonbare ervaring met het ontwikkelen en uitvoeren van projecten op het gebied van elektrisch rijden en laadinfrastructuur, bij een lokale en/of provinciale organisatie. Daarnaast ervaring met contractmanagement en aanbestedingen op het gebied van elektrisch rijden en laadinfrastructuur. (dit blijkt uit CV).
Kennis van energietransitie
Kandidaat beschikt over aantoonbare kennis op het gebied van energietransitie, provinciaal beleid op het gebied van duurzame energie en de Brabantse partners die daarin actief zijn. (dit blijkt uit CV).
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 10 %
Werkervaring
Kandidaat heeft minimaal 4 jaar aantoonbare ervaring met het ontwikkelen en uitvoeren van projecten op het gebied van elektrisch rijden en laadinfrastructuur, bij een lokale en/of provinciale organisatie. Daarnaast ervaring met contractmanagement en aanbestedingen op het gebied van elektrisch rijden en laadinfrastructuur. Dit blijkt uit cv.
0-3 jaar (1 %)
4 jaar of meer (35 %)
Weging: 35 %
Kennis van energietransitie
Kandidaat beschikt over aantoonbare kennis op het gebied van energietransitie, provinciaal beleid op het gebied van duurzame energie en de Brabantse partners die daarin actief zijn. Dit blijkt uit cv.
Weging: 30 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het sollicitatiegesprek wordt o.a. beoordeeld of de kandidaat voldoet aan de gestelde competenties en overige gestelde eisen en of de kandidaat past binnen de werkomgeving.
Weging: 25 %
|