Van 28-8-2017 t/m 31-12-2017 | Optie verlenging: 3 x 2 maanden
maximaal €65 | Vergunning & Handhaving | Uren: 36 per week | Aantal FTE: 1
Planning
Start publicatie 19-07-2017 00:00
Vragen stellen tot 26-07-2017 08:00
Beantwoording vragen 26-07-2017 16:00
Offerte indienen tot 03-08-2017 08:00
Start beoordeling 03-08-2017 08:00
Verwachte gunning 18-08-2017 00:00
Details opdracht
Opdrachtomschrijving
De handhaver Brandveiligheid voert brandveiligheidscontroles uit bij bedrijven, kindercentra, zorginstellingen, scholen e.d en treedt daar waar nodig handhavend op. De administratieve- en juridische afhandeling van de controles hoort daarbij. Ook het afhandelen van meldingen en handhavingsverzoeken m.b.t. brandveiligheid behoort tot de werkzaamheden.
Beschikbaarheid
De kandidaat dient minimaal 32 uur beschikbaar te zijn, waarbij er een voorkeur uitgaat naar een kandidaat die 36 uur beschikbaar is. De dagen en werktijden zijn in overleg te bepalen.
Kandidaatomschrijving
De handhaver Brandveiligheid functioneert op tenminste MBO werk- en denkniveau. De handhaver heeft ruime ervaring in het uitvoeren van brandveiligheidscontroles en het behandelen van handhavingszaken in het vakgebied. Communiceren, overtuigen, flexibiliteit, initiatief nemen en stresbestendig handelen zijn veelzeggende competenties die bij deze functie horen. Kortom, de handhaver Brandveiligheid zorgt er voor dat in overleg conflicten in het vakgebied al dan niet door de regels te handhaven worden opgelost.
Let op: de kandidaat dient in de motivatiebrief duidelijk, door middel van voorbeelden uit het werkveld, te omschrijven waarom hij/zij over de gevraagde competenties beschikt.
De competenties zoals verwoord in de opdracht- en kandidaatomschrijving worden in de motivatiebrief en/of tijdens het gesprek getoetst door de gemeente.
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Handhaver Brandveiligheid wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Handhaver Brandveiligheid is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
Gespreksplanning
De gemeente nodigt 3 kandidaten uit voor een gesprek. De gesprekken vinden plaats in week 32 (uiterlijk op donderdag 10 augustus 2017). Wij verzoeken de kandidaten hiermee uitdrukkelijk rekening te houden.
Eisen
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Handhaver Brandveiligheid wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Handhaver Brandveiligheid is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO-opleiding.
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, als Handhaver Brandveiligheid.
Referentie vereist
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
Door de kandidaat zelfgeschreven motivatiebrief
aanleveren na gunning
VOG
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De brief dient door de kandidaat zélf geschreven te worden. De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving
Weging: 25 %
Ervaring/kennis wet- en regelgeving
Op cv aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met het Bouwbesluit en Algemene Wet Bestuursrecht en/of een afgeronde training/cursus.
Weging: 12 %
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, als Handhaver Brandveiligheid binnen een overheidsorganisatie.
Weging: 10 %
Meerjarige werkervaring
Op cv aantoonbaar meerjarige werkervaring als Handhaver Brandveiligheid.
3 tot 5 jaar, opgedaan in de afgelopen 8 jaar (5 %)
5 of meer, opgedaan in de afgelopen 10 jaar (8 %)
Weging: 8 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik met de kandidaat is
Weging: 25 %
|